Choć wszyscy zostaliśmy odcięci od świata i zaszyci w swoich domach, twórczynie marki The Commitment – Monika Kapłan i Kama Bojarczuk – wciąż wierzą w moc ładnego przedmiotu. Nawet tego najbanalniejszego i najbardziej powszechnego. Dla nich tym przedmiotem stał się dres. Prosty, potrzebny, niezawodny. W obecnych czasach najważniejszy element każdej garderoby, nie tylko sportowej.
Kapsuła This Is Commitment powstała w duchu mody zrównoważonej. Dzianina została wyprodukowana w Polsce z organicznej bawełny z domieszką recyklingowanego poliestru. Dodatek poliestru sprawia, że dresy są bardziej trwałe i dłużej trzymają formę.
Kolekcja składa się z 6 kompletów dresów, 6 różnych kolorów, 27 elementów. Oprócz klasycznej czerni, proponujemy zestawy w kolorach mlecznej bieli, chabrowego fioletu, morskiego, retro różu i karmelu.
Marka kontynuuje hafty chenille z charakterystycznym motywem OMMM, retro grafiki zainspirowane ikonografią olimpiad sportowych oraz gumowane nadruki z lat 90tych. Spodnie o luźnych nogawkach 7/8 zostały połączone z trzema formami bluz: oversize, z kapturem, oraz boxy shape z wydłużonym rękawem. Jako element stylizacji The Commitment proponuje czapki z wełny merynos w korespondujących kolorach: orzechowego brązu, electric blue i uniwersalnej czerni.
Nieprzypadkowo bohaterką najnowszej kampanii została pani Irena Wielocha – 68-letnia, wspaniała kobieta, której uroda i styl życia są świadectwo tego, że piękno nie ma wieku. Jej witalność, luz oraz poczucie humoru są idealnym zestawem cech, które cenimy, i od początku istnienia naszej marki, komunikujemy w kolekcji. Obecność pani Ireny w kampanii podkreśla nowy kontekst stroju sportowego. Dresy nosimy doroślej, elegancko i z nutą nonszalancji.