Okres świąteczny to żniwa dla marek kosmetycznych zwłaszcza w segmencie perfum. Prawie każdy je równie mocno chce, co potrzebuje, z czego zdają sobie sprawę firmy. W tym okresie sześciu tygodni firmy generują około 40% rocznych przychodów, stąd inwestycja w odpowiednią kampanię jest nie do przecenienia. Jednym słowem – teraz albo w następnym roku.
W telewizji, na billboardach, w magazynach – widzimy je wszędzie. Te kampanie są sensualne, dopieszczone estetycznie i zawsze niosą za sobą jakąś cenną wiadomość poprzez chociażby postać występującą w reklamie. Chanel i Dior prawie nie mają sobie równych, bo to właśnie te dwa brandy każdego miesiąca walczą o miejsce numer 1 w sprzedaży. W tym roku ten układ zaburzył GUCCI. A Wy? Który zapach wybierzecie?
CHANEL— GABRIELLE
DIOR— J’adore
https://youtu.be/OaJ-TE1xZVA
GUCCI — Bloom
GIORGIO ARMANI – Si
Lancôme : La vie est belle
KENZO— World
https://youtu.be/ABz2m0olmPg