REKLAMA

Surrealistyczny świat Dilligent

REKLAMA

Światło dzienne ujrzała kampania Langusta Lips marki Diligent, autorstwa fotografa Jana Kriwola. Kampania będzie promowała tegoroczną edycję Fresh Fashion Awards konkursu dla projektantów mody i akcesoriów, która wystartowała 28 lutego. 

Markę Diligent tworzy dwójka młodych projektantów – Szymon Mrózek i Marta Pospieszna. Duet wspólnie ukończył szkołę School of Form i podjął decyzję o założeniu marki modowej. Charakteryzuje ich indywidualizm i odwaga, nie boją się teatralnych konwencji. Każda odsłona marki Diligent jest unikatowa i ma swój wyrazisty, mocny przekaz.

Duet w zeszłym roku zachwycił swoimi projektami jurorów Fresh Fashion Awards 2017 powered by Noizz i został głównym zwycięzcą konkursu. W ramach nagrody otrzymali 500 tysięcy złotych na kampanię promocyjną w Grupie Onet, a także produkcję sesji zdjęciowej.

Sesja wizerunkowa marki Diligent autorstwa Jana Kriwola prezentuje nową kolekcję – Langusta Lips. Swoją najnowszą odsłoną projektanci pokazują, że w dzisiejszym świecie każde spojrzenie skierowane na człowieka czy obiekt jest subiektywne. Deformujemy i zniekształcamy obraz, nasz wizerunek w świecie, w rzeczywistości, gdzie każdy usiłuje przebić się ze swoim głosem czy opinią. Koncepcja zdjęć, którą wypracowaliśmy wraz z całym zespołem nawiązuje do stworzenia złudzenia, z którym zderza się odbiorca. Widzimy modeli, których zatapiamy pod wodą, zmodyfikowane sylwetki, które pozwalają dostrzec zniekształcenie obrazu spowodowane ludzkim spojrzeniem – opowiada Jan Kriwol, fotograf.

>>> Przeczytaj również: Najciekawsze wystawy modowe. Co zobaczyć?

Kolekcja Langusta Lips ma dwojaki sens. Odnosi się do kształtu langusty, jej rozbudowanego korpusu, kolorystyki – pomarańczowego, brzoskwiniowego, czy beżowego. Metaforycznie ukrywamy behawioralne podłoże, nawiązujące do deformacji ciała i twarzy – powiedzieli Szymon i Marta, projektanci marki Diligent.

Całokształt kolekcji Langusta Lips powstał przy współpracy z artystką Alicją Białą, której ideą było zmaterializowanie tytułowego Langusta Lips. Przy okazji tej odsłony nawiązano również współpracę z marką Adidas oraz projektantem Zulu Kukim. Jej efektem jest limitowana edycja butów, których forma odnosi się do sportu, będącego częścią DNA marki.

mat. prasowe
mat. prasowe
mat. prasowe

Modele: Patrycja, Kasia, Oskar l Neva Models; Janek l Rebel Models

Fotograf: Jan Kriwol l Photoby

Asystent fotografa: Łukasz Kuś

Art Direction: Zuza Słomińska l HART

Charakteryzacja: Aneta Chaber-Stankiewicz, Dominika Anna Koryciorz l Emerald Project

Stylizacja włosów: Magda Brojek, Agnieszka Wybierek

Retusz: Iza Zembrzuska

Produkcja: Ewelina Spólna, Ola Bladosz l 2koma7

 

REKLAMA
REKLAMA
Tagi
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES