noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Czy PUMA znajdzie sobie miejsce na rynku?

REKLAMA
noSlotData

Dwa lata po premierowym pokazie pierwszej kolekcji Rihanny dla PUMY, tym razem już po raz trzeci, światowa gwiazda muzyki pop, a zarazem dyrektor kreatywna PUMY prezentuje efekt swojej współpracy z marką w Bibliothèque Nationale de France podczas Paryskiego Tygodnia Mody.

Jak przyznaje Barbadoska: chciałam wprowadzić markę w zupełnie nowe miejsce. Nieprzewidywalne i nieoczekiwane. Miłość i niezależne podejście do mody, inspirowane japońskimi ulicami i połączone ze sportowym duchem PUMY – to nie mogło się nie udać! Najlepszym dowodem na owocną współpracę są kolekcje, które wyprzedają się w mgnieniu oka i to jeszcze w dniu premiery.

Czytaj również: CASE STUDY: Jak marka PUMA podniosła się z popiołów. Jak to możliwe?

PARYŻ, FRANCJA – 6 MARCA 2017: FENTY PUMA by Rihanna JESIEŃ / ZIMA 2017 W Bibliotheque Nationale de France, FOT. Vittorio Zunino Celotto/Getty Images for Fenty Puma

Tym razem cofamy się do czasów młodości i wracamy na uczelnię. Zapomnijcie o mundurkach! Przewrotna nazwa pokazu Fenty X Puma Fenty University na myśl przywodzi mini-spódniczki cheerleaderek, a także sportowe, luźne uniwersyteckie bluzy i bomberki. Modelki zamiast po szkolnych korytarzach przechadzały się po… bibliotecznych ławkach, a pierwszej z nich daleko do stylu grzecznej i przykładnej uczennicy – z nagą klatką piersiową w myśl hasła free the nipple, tatuażem, ubrana jedynie w długi, puchowy płaszcz z naszywką w granatowo-zieloną kratę i bieliźniane szorty, dumnie przechadzała się z książką. Jesienno-zimowa kolekcja jest kwintesencją eksperymentów nastolatków z czasów szkolnych, tak szalenie i dynamicznie poszukujących swojego stylu. I tak oto mamy cały przekrój: mrocznych gotów, słodkich cheerleaderki, kujonek czy luźnych skejtów.

Okres buntu, który młodzi ludzie przechodzą w liceum stał się barwną inspiracją do stworzenia wariacji na temat dobrze znanych i uwielbianych oversize’owych bluz z kapturem, niebotycznie wysokich butów do połowy uda czy kurtek zestawianych z krótkimi i seksownymi topami oraz kobiecymi sukienkami. Swoistym efektem manifestu prawa do noszenia w szkole tego, na co tylko ma się ochotę, są ubrania będące prawdziwą mieszaniną stylów. Znajdziemy tam i ciężki do ogrania welur, zamsz, nieco kiczowaty nylon, kontrowersyjne futra w kolorze baby blue, a także body w jaskrawych kolorach, dzianinowe zakolanówki, długie sukienki, piłkarskie, sportowe koszulki oraz szorty z numerem 13, (który nieprzypadkowo jest szczęśliwą cyfrą Rihanny); kurtki, ekstremalnie krótkie, plisowane spódniczki oraz kultowe swetry w kratę i golfy z rokiem urodzenia piosenkarki. Nowością okazały się za to kalosze, a kultowe już czarne Creepery zyskały nowy, odświeżony wygląd – dodatkowe paski na kostkach. Nie zabrakło także kultowych czapek-bejsbolówek i chokerów, a ogromne zaskoczenie i zachwyt wzbudziły pluszowe torby-misie.

PARYŻ, FRANCJA – 6 MARCA 2017: FENTY PUMA by Rihanna JESIEŃ / ZIMA 2017 W Bibliotheque Nationale de France, FOT. Vittorio Zunino Celotto/Getty Images for Fenty Puma

Pokaz z chóralną wersją Creep zespołu Radiohead w tle wzbudził niemałe emocje i aplauz wśród publiczności, a sprawczyni całego zamieszania, która nad kolekcją pracowała z zespołem z agencji Prodject i OBO na wybiegu pojawiła się w kanarkowym, oversize’owym płaszczu. Makijaże wykonała znakomita Pat McGrath, a za fryzury odpowiedzialny był Yusef Williams oraz L’oreal Professionel. Wśród gości nie zabrakło m.in włoskiej blogerki Chiary Ferragni, modelki Cary Delevigne, a na wybiegu mogliśmy podziwiać modelki takie jak Lily Donaldson, Stella Maxwell czy Joan Smalls.

Autor: Marlena Wysocka

Puma x UEG, mat. prasowe

 

Czytaj również: UEG x Puma – sukces polskiej marki

Oglądaj dalej…

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES