noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Czy Polish Fashion Week w Nowym Jorku się udał?

REKLAMA
noSlotData

Po raz drugi polscy projektanci mogli pokazać się w Nowym Jorku, a to wszystko dzięki The Polish-American Fashion Foundation (PAFF). 17 października dziesięciu artystów zaprezentowało ubrania i dodatki w specjalnie zorganizowanym na tę okazję showroomie.

Inauguracja otwarcia showroomu odbyła się w ekskluzywnym studiu marki Inglot znajdującym się w dobrze znanym nowojorczykom miejscu – w Chelsea Market. W czasie poniedziałkowej Night of Polish Fashion modelki zaprezentowały po dwie sylwetki z kolekcji każdego z projektantów. W wydarzeniu uczestniczyło ponad 200 osób, były to głównie branżowe media, blogerzy i kupcy. Wśród nich znaleźli się przedstawicie takich tytułów jak: “InStyle”, “New Front Row”, “Fashion Week Online”, “Vogue Australia”, a także telewizja CBS. Ze strony polskiej szeroką relację dla Dzień Dobry TVN przygotowała Agnieszka Jastrzębska. Pojawił się też obszerny materiał w telewizji TVP Polonia. Kupcy reprezentowali domy handlowe Saks Fifth Avenue i Bergdorf Goodman. Nie zabrakło też nowojorskich gwiazd, byli między innymi: piosenkarka Gabrielle Ross, aktorka Hettienne Park, Prosper Muna z MTV, Syreeta Thompson (The Trumpet Lady), czy gwiazda Broadwayu – Jill Paice.

www.ivonakaplan.net
www.ivonakaplan.net

Poza wydarzeniem otwierającym Polski Tydzień Mody miały miejsce również dwie dodatkowe imprezy towarzyszące. W środę 19 października odbyło się spotkanie przeznaczone dla gości polskojęzycznych. W czasie jego trwania, poza krótką prezentacją projektantów, odbył się panel dotyczący dwóch książek traktujących o modzie – Fashion Book Poland Anny Bańczyk i ukazującej się właśnie w Polsce pozycji Modny PRL Doroty Williams.

www.ivonakaplan.net
www.ivonakaplan.net

Kolejnego dnia, w czwartek 20 października, PAFF zorganizował cocktail party, w czasie którego przybyli gości mogli wykonać sponsorowany przez firmę Inglot make-up, skorzystać z porad stylistów i wykonać mini-sesje zdjęciowe w wybranych stylizacjach. W obu wydarzeniach wzięło łącznie udział około stu osób. W czasie ich trwania zaproszeni goście mogli też zakupić projekty wybranych projektantów. Dodatkowo fundacja zorganizowała polskim markom szkolenie z wykładowcą i absolwentami z Fashion Institute of Technology, dotyczące promocji marek modowych na rynku amerykańskim.

Wisienką na torcie była reklama na jednym z telebimów na Times Square, promująca tegoroczne wydarzenie i projektantów biorących w nim udział. Film można było zobaczyć od 17 do 23 października przy ulicy Broadway (przecięcie 47. i 48. ulicy). Wydarzenie wspierał Wydział Promocji Handlu i Inwestycji przy Konsulacie Generalnym Rzeczpospolitej Polskiej w Nowym Jorku.

www.ivonakaplan.net
www.ivonakaplan.net
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES