Do sprzedaży trafiła specjalna edycja nowego smaku kultowego napoju Coca Cola. Dopełnieniem limonkowej nowości jest limitowana seria wyjątkowych bluz – od również kultowego brandu Yeah Bunny.
Tym razem koncern postawił na współpracę z polską marką Yeah Bunny. Jest to pierwsza taka współpraca koncernu z polską marką odzieżową. Projektantka marki – Iwona Kuziora, stworzyła niepowtarzalny print w soczyste limonki, który jest odzwierciedleniem stylu Yeah Bunny. Bluzy zostały zaprojektowane tak, aby każda z nich była wyjątkowa.
Yeah Bunny słynie z kolorowych, unikatowych wzorów, które ubarwiają ulice Nowego Jorku, Tokio i Warszawy. Marka powstała z myślą o tworzeniu ubrań dla osób, które cenią niepowtarzalność, dlatego tak bardzo rozumie motto kampanii: „W świecie pełnym cytryn bądź limonką!”.
>>.Czytaj również: Nowe perfumy od Comme des Garçons – odważysz się kupić?