noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Co najchętniej kupują w sieci Polacy

REKLAMA
noSlotData

Zakupy w sieci to już dzisiaj codzienność. Łatwe, szybkie i wygodne – zostawiają sklepy offline w tyle. Wśród zakupowych kategorii, najchętniej wybieranych przez Polaków w 2019 roku, na piedestale znalazły się: odzież i akcesoria. Co było internetowym hitem sieci w mijającym roku? Sprawdzamy z DoModi i ich 7 milionami klientów, którzy odwiedzili platformę w ostatnich 12 miesiącach.

Sukienki

Bez względu na starania projektantów o różnorodność kolekcji, prym wiodą sukienki. Na tę kategorię produktową wskazują wszystkie badania w Polsce. Powodów należy doszukiwać się w niechęci do coraz bardziej zatłoczonych galerii handlowych i monotonnej oferty ich sklepów, które jak mantra, powtarzają się w każdym obiekcie. Internet daje możliwość wyboru nie tylko stylu, ale i ceny. Można pokusić się też o stwierdzenie, że sukienki po prostu łatwo kupuje się przez internet, zwłaszcza kiedy mają uniwersalny krój.

Buty

Sneakersy stały się symbolem wygody i tym samym preferencji zakupowych Polek i Polaków w kategorii buty. Niektórzy dopatrują się w tym większej liczby osób uprawiających sport, sądzimy jednak że chodzi po prostu o komfort. Bez względu na wiek czy płeć, każdy korzysta z butów sportowych i najczęściej je zużywa. Po sneakersach na liście DoModi znalazły się sandały i botki.

Dodatki i akcesoria

Polacy i Polki najczęściej szukają w sieci zegarków. Powodów należy upatrywać przede wszystkim w cenie bo ta potrafi być niższa w sieci nawet trzykrotnie. Warto jednak sprawdzać źródło towaru bo renomowane marki pilnują dystrybucji i sugerują cenę detaliczną. Jeśli więc zegarek kosztuje w sieci o wiele mniej, warto być wyczulonym na autentyczność takiego produktu.

Zaskoczeniem są pierścionki. Czyżby to panowie windowali tę kategorię?

I tak na koniec…

kto kupuje w sieci najczęściej? Warto zwrócić uwagę na coraz większy odsetek mężczyzn sięgających po komputer i telefon.

W mijającym roku Polacy potwierdzili, że są mistrzami smart shoppingu. W ciągu dwóch peaków zakupowych, przypadających po kolei na: Letnią wyprzedaż (czerwiec 2019) oraz Black Friday (listopad 2019) wygenerowali zawrotne, liczone w milionach, transakcje. Przed nami kolejny sprawdzian, w postaci Zimowych wyprzedaży. Nie ma się więc co dziwić, że w tych okresach jesteśmy bombardowani banerami z napisem “sale”.

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES