noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Ckliwa reklama Zalando na święta jest daleka od reklamy ubrań i właśnie w tym tkwi jej piękno

REKLAMA
noSlotData

Już kolejny rok z rzędu Zalando emituje kampanię świąteczną, która jest daleka od namówienia nas do zakupów. Filmik “We will hug again” podkreśla bliskie więzi międzyludzkie oraz stawia na celebrowanie ich przez wspólne spędzanie czasu. W końcu to wartości, które nigdy nie wychodzą z mody.

Spot “We Will Hug Again,” lub w polskiej wersji “Już niedługo znowu się przytulimy” był kręcony w pięciu krajach jednocześnie. Czterech reżyserów zrealizowało materiały w Nigerii, Wietnamie, we Włoszech, Meksyku, Szwecji i w Niemczech. W jeną całość połączyj Vincenta Haycock. Twórcą wykorzystanego w nim utworu „Godspeed” jest piosenkarz i autor tekstów Frank Ocean.

kampania zalando 2020

Jeśli pamiętacie dobrze spoty z ubiegłych lat “Święta. Zawsze modnie” czy “Święta zawsze razem. Niezależnie od stylu” możecie być pewni, że niemiecka platforma sprzedażowa i tym razem Was nie rozczaruje. Szykujcie chusteczki! 

KTO STOI ZA PRODUKCJĄ?
Agencja Anomaly:
CEO & Partner: Simon Owen
Executive Creative Director: Veit Möller
Chief Strategy Officer: Amanda Feve
Business Director: David Barton
Account Director: Joanna Hirst
Project Manager: Elli Pfahler
Senior Producer: Katrin Kaiser 
Strategist: Lennart Fleschhut
Creative Directors: Patrick Chambers and Delia Reyes
Copywriter: Omar Khairy

Po stronie Zalando:
Lead Brand Campaign Management: Mona Herdener
Brand Campaign Manager: Katharina Kämpfe
Junior Brand Campaign Manager: Amit Margalit
Lead Account Manager: Milena Steinke
Senior Account Manager: Naomi Scholz
Senior Account Manager: Mona Mohamed Adel
Account Manager: Leonie Knorr
Head of Creative Direction: Lydia Gries
Art Director: Andrei Khashan
Director Global Social Media, PR and Influencer Marketing: Natalie Wills
Lead Global Social Media: Marieke Nelemann
Senior Manager Global Social Media: Alexandra Dröner

>>> CZYTAJ RÓWNIEŻ: Świąteczna reklama Apartu w parodii Klubu Komediowego – jakie wnioski mogą wyciągnąć z tej sytuacji marketingowcy

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi

Zalando

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES