noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

O ich jeansach marzyły wszystkie nastolatki. Teraz kultowa marka wraca na rynek i chce inspirować nowe pokolenie

REKLAMA
noSlotData

Powraca Cheap Monday. Legendarna sieciówka, która zasłynęła z wyjątkowo wąskich jeansów, zniknęła z rynku na sześć lat. Teraz ma szansę podbić serca młodszych konsumentów, przedstawicieli pokolenia Z. Aby dotrzeć do tej grupy, Grupa H&M zdecydowała się na współpracę z wybranymi sprzedawcami detalicznymi, w tym z popularną platformą modową ASOS.

Ulubiona marka Millenialsów powraca

Dekadę temu Cheap Monday uchodził za jedną z najpopularniejszych sieciówek. Szwedzka marka, która rozwijała się pod skrzydłami Grupy H&M, zdobyła popularność przede wszystkim dzięki wąskim jeansom typu skinny fit. Dopasowane spodnie przed laty stały się symbolem buntów ówczesnych nastolatków, którzy poszukiwali modowej odmiany. Problemy finansowe marki spowodowały jednak, że firma w 2018 roku wycofała się z rynku. Teraz szwedzki koncern H&M zdecydował się wskrzesić do życia ubrania z charakterystyczną czaszką w logo.

Przeczytaj również: COS z nową lokalizacją w Warszawie. Gdzie otworzył się nowy sklep dla miłośników skandynawskiego minimalizmu?

Nowa kolekcja Cheap Monday sięga do korzeni

Cheap Monday powraca z nową kolekcją pełną nawiązań do swoich początków. Wśród propozycji znajdziemy zarówno kultowe skinny jeans z niskim stanem, które podbiły serca nastolatek, jak i modne obecnie dzwony oraz luźne, oversizowe fasony. Kolekcję uzupełnia limitowana linia koszulek i bluzek, idealna dla fanów miejskiego stylu.

Nowa kolekcja Cheap Monday to hołd dla mody lat 2000.
Nowa kolekcja szwedzkiej marki to hołd dla mody lat 2000. / mat. prasowe

Marka oddaje hołd modzie Y2K, tworząc kolekcję inspirowaną zarówno kultowymi trendami z początku XXI wieku, jak i współczesną estetyką młodzieżową. Wybór Nessy Barrett na twarz kampanii to jasny sygnał, że marka celuje w pokolenie Z. Jak czytamy na oficjalnej stronie H&M Group, nowa kolekcja Cheap Monday ma na celu uczczenie dziedzictwa marki i inspirowanie klientów do eksperymentowania z modą.

Kolekcja Cheap Monday dostępna jest w sklepach siostrzanej sieci WEEKDAY oraz u wybranych, partnerów. Jednym z nich jest popularna brytyjska platforma modowa ASOS.

Cheap Monday powraca. Twarzą nowej kolekcji została Nessa Barrett
Ulubiona marka Millenialsów powraca. Twarzą nowej kolekcji została Nessa Barrett / mat. prasowe

Cheap Monday. Od second handu do popularnej sieciówki

Historia Cheap Monday sięga roku 2000, kiedy to marka funkcjonowała jako second hand. W 2008 roku Grupa H&M odkupiła ją od koncernu Fabric Scandinavian AB. Po niemal 10 latach działalności pod skrzydłami H&M, szwedzki koncern postanowił zakończyć działalność brandu. Powodem takiej decyzji mają być straty finansowe, jakie przynosiła marka. Przedstawiciele koncernu H&M oznajmili wówczas, że firma planuje skupić się na rozwojowych obszarach biznesu, które wybrali jako te warte inwestowania.

Przeczytaj również: Polska marka streetwearowa, czyli Misbhv [wywiad]

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES