noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
(1,0)foreachslotdata->visible_adsense:1
REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
CCC praktyki DesignHUB

CCC wspiera rozwój młodych talentów. Spółka zaprasza na praktyki do działu kreacji, produktu czy marketingu

REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1

CCC stworzyło program współpracy ze szkołami ponadpodstawowymi – DesignHUB. W ramach projektu spółka zaprasza na praktyki do działów Kreacji, Produktu, Marketingu i Visual Merchandisingu. Firma podpisała umowę z trzema szkołami z okolic siedziby głównej Grupy CCC – z Polkowic, Głogowa i Lubina. Celem projektu DesignHUB jest budowa i rozwój młodych i innowacyjnych kadr w branży modowej poprzez współpracę z sektorem edukacji. To szansa dla ambitnych uczniów i uczennic na zdobycie pierwszego doświadczenia i otwarcie ścieżki kariery w sektorze fashiontech. 

Projekt DesignHUB

Choć odpowiednia edukacja jest ważna, w przygotowaniu do przyszłej pracy istotne jest także zdobycie praktycznego doświadczenia zawodowego. Doskonale rozumie to Grupa CCC, która wychodzi młodym naprzeciw z programem DesignHUB. W ramach projektu, firma nawiązała współpracę z trzema szkołami: Zespołem Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Głogowie w zakresie kształcenia uczniów w zawodzie technik reklamy oraz technik fotografii i multimediów, Zespołem Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach w zakresie kształcenia w zawodzie technik reklamy oraz Zespołem Szkół nr 2 im. Jana Wyżykowskiego w Lubinie w zakresie kształcenia w zawodzie technik grafiki i poligrafii cyfrowej. Dzięki porozumieniu, najzdolniejsi uczniowie i uczennice tych szkół i kierunków w każdym roku szkolnym dostaną szansę na odbycie praktyk w Grupie CCC. 17 października pierwsi praktykanci dołączyli do działów Kreacji, Produktu, Marketingu i Visual Merchandisingu. 

Projektowanie m.in. 3D, zarządzanie i rozwój produktu, branding – to kluczowe i pożądane kompetencje, by tworzyć wartość marek i wysoką jakość wzornictwa. W CCC chcemy wspierać sektor edukacji poprzez dzielenie się wiedzą i kompetencjami, by rozwijać młode talenty, których innowacyjne podejście będzie miało wpływ na przyszłość branży fashion. Dziś rozpoczynamy od współpracy z trzema lokalnymi szkołami technicznymi o profilach zbieżnych z kompetencjami pożądanymi dla kluczowych stanowisk rozwoju produktu i designu. Współpraca z uczelniami wyższymi, uruchomienie platformy wymiany know-how z profesjonalistami i niezależnymi twórcami – to kolejne kroki naszego projektu

– powiedział Piotr Kita, Visual & Brand Design Manager, który jest pomysłodawcą i liderem programu DesignHUB.

CCC stawia na rozwój młodych talentów

W ramach DesignHUB Grupa CCC przeprowadzi praktyki zawodowe, warsztaty, jak również wizyty studyjne. Młode talenty zainteresowane designem, wzornictwem i modą, będą mogły poznać „od kuchni” świat projektowania, marketingu modowego, techniki fotografii oraz multimediów. Wprowadzą ich do niego Mentorzy DesignHUB, którzy wcześniej odbyli cykl szkoleń, jak również warsztatów przygotowujących ich do tej roli. 

DesignHUB to obok inicjatywy FashionTech kolejny krok w kierunku realizacji koncepcji „Everything Fashion”, która jest częścią strategii biznesowej Grupy CCC GO.25. 

Przeczytaj także: Dior rekrutuje w Polsce. Sprawdźcie, na jakie stanowisko

REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
(1,0)foreachslotdata->visible_adsense:1
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1

Newsletter

FASHION BIZNES