Grupa CCC została wyróżniona dwiema statuetkami w Effie Awards Poland – jednym z najbardziej prestiżowych konkursów marketingowych, nagradzającym najbardziej efektywne kampanie i rozwiązania biznesowe. Nagrodę przyznano za kampanie marki Sprandi: złotą w kategorii Young Audience oraz srebrną w kategorii Retail.
CCC i Sprandi laureatem Effie Awards
Jury Effie Awards doceniło ubiegłoroczne kampanie marki Sprandi, w których postawiono na wyróżniającą się estetykę lat 90. Ubiegłoroczna kampania zbudowała wizerunek Sprandi, jako streatwearowej i nowoczesnej, przekładając się również na znaczny wzrost jej rozpoznawalności.

Sprandi z najlepszą kampanią marketingową
Effie Awards to nie tylko największy konkurs marketingowy na świecie, w którym nagradzane są najskuteczniejsze działania, kampanie i rozwiązania marketingowe. To również doskonała okazja do wzmocnienia strategicznych kompetencji, spojrzenia z innej, świeżej perspektywy. Jest również szansą na wzajemne inspirowanie się oraz przeglądem najbardziej efektywnych i wyróżniających się kampanii marketingowych na świecie.
Przeczytaj również: Gwiazdy światowego formatu w kampanii Sprandi “Take a breath”
