“Aktualny kryzys wywołany epidemią COVID-19 uderzył we wszystkie sektory gospodarki, nie oszczędzając przy tym branży odzieżowej. Jak jej przedstawiciele (zarówno mali, jak i duzi), którzy niemal z dnia na dzień utracili większość dochodów, mają poradzić sobie z piętrzącymi się trudnościami? Jak kryzys wpłynie na przyszłość branży i zakupowe zwyczaje klientów?
O tych i innych zagadnieniach dyskutowała niedawno (oczywiście na odległość!) grupa ekspertów w składzie:
- Arkadiusz Szczudło – (Instytut Prawa Mody) https://instytutprawamody.pl
- Magda Korol – (Instytut Prawa Mody) https://instytutprawamody.pl
- Ula Wiszowata – (Fashion Biznes i Uczelnia Łazarskiego) https://fashionbiznes.pl
- Marta Karwacka – (SENSA Sustainable Thinking i How To Wear Fair) https://www.howtowearfair.com/ / https://sensa.com.pl
- Kasia Gola – (Geek Goes Chic) https://geekgoeschic.co
- Agnieszka Smektała – (Ambasada Inspiracji) https://inzpirea.com
koncentrując się wokół następujących tematów:
- Czy sprzedaż online jest złotym lekiem na kryzys?
- Co zrobić ze stock’ami, które zalegają w magazynach?
- Marketing w czasach kryzysu – co się sprawdza, a czego lepiej unikać?
- Co na to prawo, czyli legislacja w walce z kryzysem
- Czy koronawirus zmieni zakupowe przyzwyczajenia Polaków?
- Czy obecny kryzys pchnie branżę mody w kierunku ekologii i obiegu zamkniętego?
- Jak epidemia wpłynie na strukturę rynku?”
Podsumowanie dyskusji przeczytacie na prawowmodzie.pl
[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://www.prawowmodzie.pl/branza-odziezowa-w-czasach-kryzysu-jak-sobie-poradzic/?fbclid=IwAR1A3WJS63IjChEnev1-OCyamdkkl2nkWWW0jThNeIAAFYG2TO5ZmXc6yNs”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]