noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Popularność Black Friday to nie mit!

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Black Friday to dzień atrakcyjnych zniżek na całym świecie. Zapoczątkowany w 1980 roku w USA jako oficjalne otwarcie sezonu świątecznych zakupów. Dziś jego popularność rośnie, coraz więcej sklepów oferuje duże rabaty by przyciągnąć tłumy.

Termin „Black Friday” znany jest od 1980 roku jako dzień następujący po „Święcie Dziękczynienia” w USA. Pierwszy raz użyty przez policję w celu określenia korków ulicznych spowodowanych otwarciem sezonu świątecznych zakupów. „Czarny Piątek” to dzień, w którym od 2000 roku notuje się największy ruch w sklepach. Z tego powodu większość domów towarowych wprowadziło atrakcyjne zniżki na swoje produkty by zwabić jeszcze więcej klientów. „Black Friday” narodził się w USA ale zyskał popularność na całym świecie.

Powodzenie „Czarnego Piątku” skłoniło handlowców do przedłużenia czasu trwania oferowanych rabatów. Powstał „Cyber Monday”, to najbliższy poniedziałek po „Black Friday”. Tego dnia możemy korzystać z równie atrakcyjnych zniżek ale już tylko w sklepach online. Jak pokazują wyniki wyszukiwania Google, hasło „Black Friday” z roku na rok budzi większe zainteresowanie konsumentów.  W grudniu 2018 roku wyszukiwania ofert „Czarnego Piątku” były dwukrotnie większe niż w grudniu 2014 roku. Poniżej przedstawiamy statystyki popularności w Google „Black Friday” i „Cyber Monday” na przestrzeni ostatnich lat.

Zobacz również:  Sprawdziliśmy czy obniżki w Black Friday to tylko chwyt marketingowy

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
(3,1)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,1)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,1)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Newsletter

FASHION BIZNES