Jak podają zagraniczne media po wielu latach Beyoncé kończy współpracę z marką Adidas. Głównym powodem mają być twórcze różnice pomiędzy piosenkarką, a projektantami Adidasa.
Marka Beyoncé IVY PARK x Adidas – to koniec?
Według doniesień zagranicznych mediów Beyoncé zakończyła współpracę z marką Adidas. Głównym powodem zakończenia kolaboracji są różnice twórcze między marką IVY PARK, a niemieckim gigantem odzieży sportowej. Beyoncé stara się odzyskać całkowitą własność nad marką IVY PARK, dążąc do zmiany kierunku brandu.
Piosenkarka założyła markę Ivy Park w 2016 roku we współpracy z brytyjskim potentatem handlowym, Philipem Greenem. Do 2018 roku Beyoncé i Philip Green posiadali po 50 proc. udziałów w spółce. Współpraca z Greenem była dla gwiazdy korzystna, jako że był prezesem międzynarodowej grupy Arcadia, właściciela takich znanych sieciówek, jak Topshop, Dorothy Perkins czy Burton. Sytuacja jednak nabrała nieoczekiwany obrót spraw, kiedy w październiku 2018 roku Green został oskarżony o molestowanie i rasizm. Beyoncé, jako aktywna feministka postanowiła zerwać współpracę z biznesmanem i przejęła markę IVY PARK na własność. Po turbulencjach artystka rozpoczęła swoją kreatywną współpracę z Adidasem.
W ostatnich latach wspólnie z Adidasem tworzyła kolekcje, składające się z ubrań i akcesoriów. Nie do końca wiadomo jeszcze czy “różnice twórcze” są jedynym powodem zakończenia ich współpracy. Być może chodzi też o problemy finansowe Adidasa, który w ostatnich miesiącach mocno nadszarpnął swoją płynność finansową przez problemy z marką Kanye Westa – Yeezy Boots.
Przeczytaj też: H&M stworzył platformę odsprzedaży ubrań. Co o niej wiemy i kiedy ruszy?
Zdjęcie główne: Instagram @wearsivypark