noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
Answear.com wyniki finansowe I półrocze 2023

Answear.com z 47-proc. wzrostem przychodów. „Osiągnęliśmy bardzo dobre wyniki”

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

W pierwszym półroczu 2023 roku przychody ze sprzedaży spółki Answear.com wyniosły 552 mln PLN. Jest to kwota o niemal połowę wyższa od tej wypracowanej przed rokiem. Szczególnie wysokie wzrosty odnotowano w drugim kwartale.

PRZYCHODY ZE SPRZEDAŻY w I półroczu: 552 mln PLN (+47 proc. rdr)

PRZYCHODY ZE SPRZEDAŻY ONLINE w I półroczu: 551 mln PLN (+51 proc. rdr)

PRZYCHODY ZE SPRZEDAŻY w II kw. wg. sprawozdawczości MSSF: 281 mln PLN (+42 proc. rdr)

PRZYCHODY ZE SPRZEDAŻY ONLINE w II kw.: 284 mln PLN (+43 proc. rdr)

Przeczytaj również: Gdzie kupić ubrania w stylu dyskretnego luksusu?

Świetne wyniki – jak je wypracowano ?

Spółka poinformowała za pośrednictwem opublikowanego komunikatu, że osiągnięte wyniki są zasługą wyłącznie kontynuacji dobrze obranej strategii. W jej planie zawarto zwiększenie efektywności operacyjnej, poprawę wskaźników operacyjnych i finansowych. Answear.com podkreśla, że ten kierunek rozwoju w połączeniu z już rosnącą dynamiką sprzedaży powinien pozytywnie odbić się na rentowności.

Za nami kolejny kwartał, w którym osiągnęliśmy bardzo dobre wyniki. Stale rosnące przychody przy wysokich dynamikach to znak, że obrana strategia działania na 11 rynkach w regionie CEE dobrze się sprawdza. Osiągane rezultaty działań są dla nas tym bardziej satysfakcjonujące, gdyż zdajemy sobie sprawę w jak wymagającym i konkurencyjnym otoczeniu działamy – komentuje Krzysztof Bajołek, prezes zarządu Answear.com.

Giełda

Opublikowane wyniki odbiły się na kursie. W ciągu ostatnich kilkunastu godzin wzrósł on o 4,87 proc. Po godzinie 10:00, chcąc kupić akcje notowanej na warszawskiej giełdzie spółki musimy zapłacić 36,60 PLN. To najdroższa cena za walor od ponad miesiąca.

Zdjęcie główne: mat. prasowy
Przeczytaj również: Nowe obowiązki sprzedawców internetowych. Co z użytkownikami Vinted i OLX?
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
(3,1)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,1)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,1)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Newsletter

FASHION BIZNES