Początek roku zwiastuje nowe zmiany kadrowe w polskiej branży mody. Tym razem chodzi o agencję Platinium Cast.
Agata Brodzka w lutym 2019 roku dołączyła do Platinium Cast, gdzie objęła nowo utworzone stanowisko Managing Director. Agata Brodzka jest odpowiedzialna za wszelkie działania NB, a także zbudowanie kolejnych Działów agencji. Odpowiada też za
pozycjonowanie agencji w mediach i pracuje z właścicielką Platinium Cast – Emilią Poszwą nad rozwojem firmy, w tym nad znaczącym poszerzeniem jej oferty szczególnie w branży fashion i lifestyle. Szczegóły zostaną w pełni przedstawione wkrótce.
Agata Brodzka poprzednio, pracowała jako PR&Marketing Director w Aliganzie. Swoje ponad piętnastoletnie doświadczenie zawodowe w PR i Marketingu zdobywała, pracując między innymi w agencji Pleon jako Dyrektor Zarządzający a także jako Vice-Prezes Zarządu firmy MUSES (należącej do Nataszy Urbańskiej). Jest absolwentką Akademii Ekonomicznej w Katowicach oraz Studiów Podyplomowych Public Relations w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Od dwóch lat jest wykładowcą Studiów Podyplomowych – Prawo i zarządzanie w sektorze mody na Uczelni Łazarskiego.
>>> Zobacz również: #CareerMonday: Chief Fashion Officer – stanowisko marzeń?
Platinium Cast to jedna z najbardziej doświadczonych w Polsce agencji specjalizujących się w branży beauty. Od 10 lat z sukcesami realizuje strategie i kampanie w obszarach public relations, social media, influencer marketing. Aktualne portfolio agencji to bardzo szeroki przekrój przez branżę beauty: klientami agencji są polskie firmy takie jak m.in. Pat&Rub by Kinga Rusin czy Barwa, międzynarodowe koncerny kosmetyczne (L’Oreal), marki i koncerny dermokosmetyczne (Nuxe, Uriage, Pierre Fabre Dermocosmetique – marka Eau Thermale Avène) czy marki luksusowe (Sarantis – La prairie).