Adam Levine został twarzą nowej linii marki L’Oreal Paris Men Expert. To już kolejna kampania, w której wziął udział wokalista zespołu Maroon 5.
Adama mogliśmy wcześniej zobaczyć w kampanii męskiego zapachu Y od Yves Saint Laurent. Już za niedługo ujrzymy go w kolejnej kampanii, tym razem marki L’Oreal Paris. Frontman został twarzą popularnej linii o nazwie Hydra Energetic.
Wzięcie udziału w tej kampanii to świetny sposób, by zmotywować mężczyzn do zadbania o swoją twarz w bardzo łatwy sposób -możemy przeczytać w oświadczeniu Levine’a.
Kosmetyki z tej linii skierowane są do mężczyzn powyżej trzydziestego roku życia. Obejmują one produkty do mycia twarzy, żele pod prysznic, a także dezodoranty, kremy nawilżające, oraz produkty do golenia i pielęgnacji brody.
Prezes globalnej marki L’Oreal Paris objaśnia, że wybrano Adama ze względu na jego wielowarstwową, wielowymiarową osobowość oraz status gwiazdy rocka.
Nieograniczona energia, którą wnosi do swoich występów i życia czyni go potężnym mówcą, ucieleśniającym naszą wizję współczesnego mężczyzny Men Expert – mówi Pierre-Emmanuel Angeloglou.
Odzwierciedleniem jego ogromnego zasięgu są media społecznościowe. Konto wokalisty Maroon 5 śledzi 11,8 mln osób na Instagramie oraz 10 mln na Facebooku.
>>>Przeczytaj również: Lady Gaga zdetronizuje Kylie Jenner na rynku kosmetycznym?
Levine ma na swoim koncie trzy nagrody Grammy. W 2011 roku objął funkcję jurora w programie telewizyjnym The Voice. Oprócz muzyki, Adam zajmuje się aktorstwem. Mogliśmy zobaczyć go w takich produkcjach, jak Zacznijmy od nowa czy The Clapper.