noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Mustache Yard Sale vol. 14 – podsumowanie wydarzenia

REKLAMA
noSlotData

16. i 17. maja Pałac Kultury i Nauki w Warszawie stał się centrum mody i designu, tworzonego przez młodych polskich projektantów. Wszystko dzięki targom Mustache Yard Sale*, które odbywają się już od siedmiu lat. Wydarzenie połączone było z imprezą Reeboka, zorganizowaną z okazji 25-lecia legendarnego modelu Ventilator.

Drzwi Pałacu Kultury zostały otwarte w sobotę o godzinie 12-ej i już po chwili widać było rosnący tłum gości. Wiosenną edycję targów odwiedziło nieco ponad 30 tysięcy osób, na których czekało niemal 400 wystawców, wśród których znalazły się takie marki jak: Lana Nguyen, Turbokolor, PROSTO, Local Heroes, Rillke, Aloha from Deer czy Yeah Bunny.

Mustache Yard Sale 1

Od siedmiu lat Mustache konsekwentnie pracuje na pozycję lidera targów mody niezależnej, dlatego dzisiaj Yard Sale śmiało można nazywać prawdziwym miejskim festiwalem. To za sprawą szeregu wydarzeń towarzyszących, których i tym razem nie zabrakło. Goście targów mogli stanąć przed obiektywem Łukasza Dziedzica, cenionego fotografa mody, zdyscyplinować swój zarost w zakładzie golibrody Barberian oraz skosztować przysmaków w strefie Magazynu Smak. Jedną z największych atrakcji była impreza zorganizowana z okazji 25. urodzin legendarnego modelu butów Reeboka – Ventilator.

Mustache Yard Sale 6

W historycznych wnętrzach Reduty Banku Polskiego zagrał niezwykle uzdolniony francuski producent 123mrk z wytwórni Future Classic, a towarzyszyli mu najlepsi polscy DJ’e: Du:it, Czarny Hi-Fi, Tom Encore, Spisek Jednego i R.A.U.

Mustache Yard Sale 4

W ciągu czternastu edycji targi Mustache Yard Sale wyrosły na największe tego rodzaju wydarzenie w Polsce. Kolejna edycja wydarzenia w Warszawie odbędzie się w grudniu, w październiku natomiast targi odbędą się w Poznaniu.

Mustache Yard Sale / fot. materiały prasowe
Mustache Yard Sale / fot. materiały prasowe

*Targi Mustache Yard Sale organizowane są nieprzerwanie od 2008 roku. Celem przyświecającym twórcom wydarzenia jest promocja polskiej mody niezależnej oraz ambitnego polskiego designu. W 2013 roku Mustache wystartował ze swoim równoległym projektem – platformą sprzedażową mustache.pl będącą kontynuacją targów w internecie. Obecnie w swojej ofercie sklep ma produkty ponad 500 projektantów.

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tagi

Mustache

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES