noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

„Moja Kolekcja NeoNail” – fanki NeoNail stworzyły najnowszą kolekcję lakierów hybrydowych [case study]”

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

„Moja Kolekcja NeoNail” to akcja marketingowa marki NeoNail produkującej lakiery hybrydowe i akcesoria do stylizacji paznokci. Po raz pierwszy w historii to klientki decydowały o tym, jak będzie wyglądać kolekcja, uczestniczyły w procesie jej tworzenia i tym samym kreowały trendy w świecie manicure – nowymarketing.pl

[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://nowymarketing.pl/a/20689,moja-kolekcja-neonail-fanki-neonail-stworzyly-najnowsza-kolekcje-lakierow-hybrydowych-case-study”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
Tagi

neonail

(3,1)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,1)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,1)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Newsletter

FASHION BIZNES