noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Burda Media likwiduje magazyn “InStyle”

REKLAMA
noSlotData

Po 10 latach obecności na rynku wydawniczym, polska edycja magazynu „In Style” kończy swoją działalność. Wydawnictwo Burda Media podjęło decyzję o likwidacji tytułu.

„In Style” to magazyn skierowany do kobiet, poruszający tematy mody, urody i stylu życia, który ukazywał się w nakładzie 300 tysięcy egzemplarzy. Do tej pory tytuł wydawany był na licencji amerykańskiej firmy Meredith Corporation. Ostatnie wydanie „In Style” ma trafić do sprzedaży 10 grudnia.

Jak wyjaśnił w oświadczeniu dyrektor generalny Burda Media, Alexander Sorg, wydawnictwo aktualnie pragnie skupić swoje działania na rozwoju takich lifestylowych tytułów jak „Elle”, „Glamour” i „Gala”.  Kluczowym działaniem ma być również rozwój ich serwisów internetowych, mediów społecznościowych, baz newsletterowych, czy wydarzeń z nimi związanych.

>>> Zobacz również: Jak „Vogue” radzi sobie na polskim rynku wydawniczym?

Zakończenie działalności „In Style” wydawca argumentuje brakiem porozumienia przy próbie przedłużenia umowy licencyjnej z Meredith Corporation.

Jak wynika z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy, średnia sprzedaż tytułu w pierwszym kwartale 2018 roku wynosiła nieco ponad 19 500 egzemplarzy. To o 42,22% niższy wynik w porównaniu z analogicznym okresem w ubiegłym roku.

Warto przypomnieć, że to nie jedyne zmiany na polskim rynku wydawniczym. W sierpniu wydawnictwo Marquard Media ogłosiło swoją decyzję o zamknięciu magazynów „Hot Moda” i „Shape”. W czerwcu, po kilku miesiąca na rynku, firma zawiesiła również działalność magazynu „Well”, gdzie Dorota Wellman pełniła funkcję redaktor naczelnej.

>>> Zobacz również: Zmiany w polskiej edycji „Glamour”. Alicja Szewczyk przechodzi do „Gali”

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES