noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Prezes rezygnuje, PR-owiec wyklucza modelki plus size, czyli co dalej z Victoria’s Secret?

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Jan Singer ustąpiła ze swojej roli po dwóch latach. Powodem mogą być słabnące wyniki finansowe Victoria’s Secret. 

Jak donosi “The Wall Street Journal”, nieco po dwóch latach na stanowisku prezesa, szefowa Victoria’s Secret zrezygnowała ze swojej roli. Jan Singer, jako dyrektor generalna firmy L Brands, miała pod swoimi skrzydłami między innymi markę Victoria’s Secret. Nie wiadomo jeszcze, kto obejmie jej stanowisko.

W mediach spekuluje się, że powodem rezygnacji ze stanowiska były malejące wyniki finansowe firmy. W obecnym roku ceny akcji L Brands spadły o niemal 39%. Więcej szczegółów prawdopodobnie zostanie ujawnione w poniedziałek, kiedy to L Brands będzie raportować swoje kwartalne zyski.

Jan Singer | źródło: vogue.co.uk

8 listopada odbył się coroczny widowiskowy pokaz bielizny Victoria’s Secret. Był to ostatni występ jednego z najpopularniejszych „aniołków” marki – Adriany Limy. To jednak nie jedyny powód, dlaczego w mediach głośno było o amerykańskiej marce.

Tydzień temu Ed Raznek, główny marketingowiec L Brands, niechlubnie zasłynął wypowiedzią, że pokazy Victoria’s Secret to nie miejsce dla transseksualistów oraz modelek plus size. Jak sam określił, ten pokaz to „fantazja”, a modelkami o większych rozmiarach nikt nie jest zainteresowany. Przedstawiciele marki szybko zareagowali na tę wypowiedź, umieszczając w sieci przeprosiny Razneka.

Eksperci od pewnego czasu zarzucają strategii marketingowej marki brak różnorodności i zmian, które adresowane są w stronę obecnych konsumentów i ich potrzeb. Według nich marka nie nadąża za zmieniającymi się wymaganiami, szczególnie w kontekście podkreślania różnorodności kobiet i walce z ich uprzedmiotowieniem. W ciągu ostatnich lat na rynku pojawiła się ogromna konkurencja dla Victoria’s Secret, w postaci brandów, które otwarcie stawiają na pozytywne podejście do swojego ciała. Jak donosi The Wall Street Journal, analitycy na początku tego miesiąca stwierdzili, że coroczny kultowy pokaz mody już nie wpisuje się w oczekiwania klientów, którzy obecnie zdecydowanie bardziej cenią sobie naturalny wygląd.

Przypomnijmy, że zaledwie kilka miesięcy temu ze swojego stanowiska zrezygnowała również dyrektor generalna Victoria’s Secret PINK. Denise Landman po prawie dwudziestu latach działalności przechodzi na emeryturę pod koniec tego roku.

>>> Zobacz również: Dyrektor generalna Victoria’s Secret PINK odchodzi po 20 latach. Akcje spadają

https://www.instagram.com/p/Bp8jRM3g_GS/

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
(3,2)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,2)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,2)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Newsletter

FASHION BIZNES