noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Bohater kampanii Nike, Colin Kaepernick chce zarejestrować symbol własnej twarzy jako znak towarowy

REKLAMA
noSlotData

Wniosek do Amerykańskiego Urzędu Patentowego złożyła firma Inked Flash należąca do Kaepernicka. Czarno-biały symbol twarzy futbolisty z charakterystycznym afro może pojawić się na opakowaniach szamponów, sprayów do włosów, biżuterii czy abażurów – marketingprzykawie.pl

[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://marketingprzykawie.pl/espresso/bohater-kampanii-nike-colin-kaepernick-chce-zarejestrowac-symbol-wlasnej-twarzy-jako-znak-towarowy/”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES