noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

PRASÓWKA: Młodzi i zadłużeni. Do czego zdolni są młodzi Polacy, by doścignąć ideałów z sieci?

REKLAMA
noSlotData

W najnowszym numerze “Newsweeka” odnaleźć można artykuł przybliżający problem zadłużenia wśród młodego pokolenia Polaków. W reportażu Małgorzaty Święchowicz dowiadujemy się dlaczego i na co młodzi ludzie najczęściej zaciągają kredyty. 

Współcześni dwudziesto- i trzydziestolatkowie coraz częściej zaciągają kredyty na życie ponad stan, pożyczone pieniądze wydając na podróże, imprezy ze znajomymi, nowe modele telefonów czy drogie prezenty dla rodziny. Okazuje się, że jedną z częstych pobudek jest również zamiłowanie do mody oraz próba dorównania wzorcom zaobserwowanym w sieci. Jak przyznała jedna z bohaterek:

Zaczęłam kompulsywnie kupować, kiedy byłam na studiach. Patrzyłam na blogerki modowe i od razu chciałam mieć to, co pokazały – czytamy w artykule. A już szczególnie, jeśli to była edycja limitowana. Latałam za tym po galeriach, polowałam w sieci. Choć na przykład ubrania z sieci to była porażka, bo zwykle nie trafiałam z rozmiarem. Ale nie odsyłałam. Myślałam: może kiedyś się wbiję, niech leży. Rosła też sterta kosmetyków. Bo właśnie wyszedł nowy produkt, więc sprawdzę, czy dobry, bo była promocja, bo to tak ładnie wygląda i a nuż się przyda.

Więcej na temat charakterystyki młodych kredytobiorców przeczytacie na portalu Newsweek.pl.

[button color=”” size=”large” type=”” target=”_blank” link=”https://www.newsweek.pl/biznes/finanse-osobiste/mlodzi-zadluzeni-na-co-bierze-kredyty-mlode-pokolenie-polakow-,artykuly,432442,1.html”]CZYTAJ WIĘCEJ[/button]

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES