noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Słabe euro sprzyja LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton

REKLAMA
noSlotData

LVMH – właściciel Fendi, Céline, Givenchy, Kenzo i Berluti, w pierwszym kwartale tego roku odnotowało 16 procentowy wzrost do 8.32 miliarda euro.

W organicznym wzroście spółka wzrosła o 3%, co skutkuje spadkiem o  2% w porównaniu z czwartym kwartałem ubiegłego roku.

Francuzki gigant dóbr luksusowych nazwał ten okres idealną falą w Europie i w Stanach, lekko obciążony przez mniejsze zapotrzebowanie na alkohol i zegarki w Chinach. Wyniki poszczególnych segmentów LVMH wyglądają następująco:

-1% Alkohole

+1% Ubrania i Dodatki (torebki)

+6% Perfumy i Kosmetyki

+7% Zegarki i Biżuteria

Najlepszym partnerem do sprzedaży okazuje się Sephora, zwłaszcza w Ameryce Północnej i na Bliskim Wschodzie. Sytuacja w Azji ochłodziła się ze względu na walutę. Również słaba aktywność zakupowa w Rosji niezbyt pozytywnie wpłynęła na wyniki w Europie.

LVMH to jeden z najważniejszych graczy na rynku, którego nie tylko warto, ale również należy obserwować. Następnie czekamy na wyniki Burberry i Kerringa.

Autor: Urszula Wiszowata

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tagi

LVMH

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES