Od 1 stycznia zaszło kilka istotnych zmian kadrowych w branży mody, o których warto wiedzieć. W nowym roku kilka firm postanowiło doprowadzić do zmian zgodnie ze strategią rozwoju. O jakich firmach mowa?
Marquard Media Polska
Wydawnictwo Marquard Media Polska na naszym rynku obecne jest od 1992 roku. W swoim portfolio ma poczytne i luksusowe magazyny, w tym takie tytułu jak między innymi: “Harper’s Bazaar”, “Cosmopolitan” czy “Joy”. Z dniem 1 stycznia w dziale Digital powstało nowe stanowisko: Szef działu Fashion, Beauty & Fit, które objęła Joanna Mroczkowska. Mroczkowska jest odpowiedzialna za prowadzenie HarpersBazaar.pl, nad którym czuwała już wcześniej, jednak do jej nowych obowiązków będzie należało sprawowanie pieczy nad contentem i rozwojem tytułów: Shape.pl, HOTModa.pl oraz Zeberka.pl.
Przeczytaj również: Najważniejsze zmiany kadrowe w 2017 roku w modzie
Polhem PR
W nowym roku zmiany dosięgły także agencję Polhem PR, do klientów której należą topowe marki odzieżowe i kosmetyczne, w tym: Badura, Simple czy MAC Cosmetics. Klaudia Lis objęła stanowisko Country Managera, awansując ze stanowiska PR Managera. Na tym miejscu będzie od teraz zastępować Szymona Machnikowskiego. Oprócz dotychczasowych działań związanych z markami Badura, Simple CP, by Cabo, MAC Cosmetics i Nude by Nature, Lis będzie odpowiadać również za koordynację działań dla pozostałych klientów agencji i zajmować będzie się ogólnym rozwojem Polhem PR w Polsce.
To jednak nie koniec zmian w Polhem PR. W styczniu do zespołu dołączyły dwie nowe osoby. Agata Hurska będzie teraz piastować stanowisko PR Managera odpowiedzialnego za marki modowe w związku z powiększeniem się tego działu w agencji i dołączeniem do Polhem PR m.in. takich marek jak Tonny czy Love Republic.
Katarzyna Derkacz przejęła z kolei stanowisko koordynatora showroomu. Będzie sprawować pieczę nad kontaktem ze stylistami, zarządzaniem samplami oraz ogólnym nadzorem showroomu Polhem PR.