noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Billabong kupuje Quicksilver

Australijska firma surfingowa Quiksilver przejmuje konkurencyjne Billabong

REKLAMA
noSlotData

Boardriders Inc, spółka macierzysta odpowiedzialna za marki skaterskie i surfingowe, takie jak Quiksilver, Roxy i DC Shoes, zamierza kupić całość udziałów Billabong. Przejęcie konkurencyjnej firmy uczyni z Boardriders niekwestionowanego lidera w sprzedaży produktów dedykowanych entuzjastom sportów akcji.

Od 2012 roku, kiedy w wyniku restrukturyzacji zamkniętych zostało około 150 sklepów, Billabong był przedmiotem przedłużającego się postępowania przetargowego. Boardriders ogłosił, że podpisana została już umowa przejęcia wszystkich udziałów Billabong International Limited, do którego należą między innymi marki RVCA, Element, VonZipper oraz Xcel. Kalifornijska firma spodziewa się, że transakcja zostanie sfinalizowana w pierwszej połowie 2018. Wielbiciele surfingu mają powody do radości – niebawem będą mogli wybierać spośród pełnego przekroju nowatorskich linii produktów w ponad 630 sklepach w 28 krajach.

https://www.instagram.com/p/Bb1GWM9A8Ml/?taken-by=quiksilver

Połączenie tych dwóch wiodących w branży firm, które obejmują szeroką gamę kultowych marek z cenionym dziedzictwem w surfingu i sportach zimowych, jest ekscytujące dla nas wszystkich – przyznał w oświadczeniu Dave Tanner, który jest typowany do objęcia stanowiska dyrektora generalnego Boardriders po zakończeniu transakcji. Dążymy do zachowania niezależności, kreatywności i unikatowości wszystkich marek, a jednocześnie wykorzystujemy najlepszą w swojej klasie płaszczyznę eksploatacyjną, aby przyspieszyć ich rozwój na całym świecie. Jesteśmy podekscytowani, że staliśmy się rodziną z zespołem Billabong i z niecierpliwością oczekujemy współpracy, która umożliwi wykorzystanie potencjału tej kombinacji – dodaje Tanner.

Stworzenie wspólnej platformy globalnej umożliwi zintegrowanym firmom zintensyfikowanie inwestycji w jakość i innowacyjność produktów, marketing cyfrowy, aktywność konsumentów i e-commerce, co ostatecznie przyniesie korzyści naszym odbiorcom oraz wzmocni zarówno spółkę, jak i całą branżę – mówi Pierre Agnes, mający wkrótce objąć funkcję prezesa. Większa i silniejsza platforma pozwoli nam z kolei na zastosowanie atrakcyjnych rozwiązań dla pracowników, klientów, dostawców i sportowców. Jestem zaszczycony, że mogę przekazać pałeczkę Dave’owi i kontynuować z nim działania, które wprowadzą Boardriders w nową fazę ewolucji.

>>> Czytaj również: MARKETING: Kto kogo potrzebuje bardziej: moda sportowców czy sportowcy mody?

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES