OTCF, właściciel marki 4F, działa na naszym rynku zupełnie inaczej niż większość polskich firm odzieżowych. To nie blichtr, sesje zdjęciowe ani gwiazdy grają pierwsze skrzypce, a funkcjonalność produktu i godne reprezentowanie sportowców na zawodach. Pracę zespołu 4F docenia dziś już 5 komitetów olimpijskich: polski, serbski, chorwacki, łotewski i grecki.
Współpraca marki 4F i Polskiego Komitetu Olimpijskiego rozpoczęła się w roku 2008. Od tego czasu projektanci OTCF opracowują indywidualne kolekcje, dostosowane do oczekiwań polskich sportowców. Symbioza sportu z biznesem nie jest przypadkowa. Każdy z tych światów wnosi do współpracy wyjątkowe wartości. Sport to zdrowa, bezpieczna dziedzina życia, budząca pozytywne emocje. A biznes? Jego dynamika, podążanie za innowacjami, to działania, z których sport może czerpać – mówi Andrzej Kraśnicki, prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego. To naprawdę nadzwyczajna sytuacja. Polska marka ubiera naszą reprezentację i jesteśmy z tego bardzo dumni. Elastyczność, dostosowanie się firmy OTCF do potrzeb sportowców to postawa, którą doceniamy i dlatego nasza współpraca trwa już prawie dziesięć lat – dodaje Kraśnicki.
Nad kolekcją na igrzyska PyeongChang 2018 pracowało kilkudziesięciu projektantów pod kierownictwem artystycznym Ranity Sobańskiej i we współpracy PKOL.
Zapraszamy do wspólnego kibicowania biało-czerwonym już 9 lutego 2018 roku #JesteśmyJednąDrużyną