Maffashion dołączyła do nowej kampanii francuskiego domu mody “Dior Love Chain”
W najnowszej globalnej kampanii Dior, Natalie Portman, Jennifer Lawrence, Robert Pattison, Bella Hadid, Johnny Depp i wiele innych gwiazd odpowiadają na kluczowe pytanie “A ty, co zrobisz dla miłości?”. Właśnie na to zagadnienie odpowiada także Maffashion, która została wybrana polską ambasadorką kampanii. Julia Kuczyńska, podobnie jak inne gwiazdy, wystąpiła w krótkim nagraniu, w którym wyznaje na co byłaby gotowa w imię miłości. Swoim występem w akcji, polska blogerka dodaje kolejne ogniwo do charytatywnego łańcuszka Dior’a.
#DiorLoveChain jest interaktywną akcją społecznościową, której celem jest dobroczynność. Francuski dom mody zachęca internautów, aby również odpowiedzieli na pytanie “Co by zrobili dla miłości” i opublikowali wideo lub zdjęcie na Instagramie z hasztagiem #diorlovechain, a następnie nominowali swoich bliskich, aby także dołączyli do akcji. Za każdy post Dior Parfums przekaże 1 dolara na rzecz organizacji charytatywnej We Organization, która wspiera mieszkańców krajów trzeciego świata w kwestiach związanych z edukacją, opieką zdrowotną i dostępem do wody. Tym razem, najnowsza inicjatywa Dior skupi się na działalności w Kenii.