noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Dlaczego warto jeździć na targi do innych miast?

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Stało się! Przyszedł wrzesień, wakacje się skończyły, dzieci idą do szkoły i rozpoczyna się sezon na imprezy targowe. To idealny moment, by zaprezentować szerokiej publiczności kolekcję na nadchodzącą jesień i zimę. Obserwujemy, że wielu rodzimych projektantów wystawia się jedynie w miejscu zamieszkania i boi się jeździć na targi do innych miast. A szkoda, ponieważ rynek we Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu czy Trójmieście jest bardzo chłonny. Coraz więcej osób docenia polskich twórców i dokonuje u nich zakupów. Jakie są korzyści z jeżdżenia na targi do innych miast? Zapytaliśmy Magdę Buczak – organizatorkę targów Slow Fashion i Slow Weekend.

W tym roku mijają 3 lata odkąd Grupa Slow zaczęła organizować wydarzenia w Warszawie. W zeszłym roku po raz pierwszy pojawiliśmy się poza Warszawą. W kwietniu zawitaliśmy we wrocławskiej Hali Stulecia. To tam odbyły się targi Slow Fashion, których ambasadorką była Natalia Przybysz. Miesiąc później zadebiutowaliśmy w krakowskiej Starej Zajezdni z projektem Slow Weekend. Przy tym wydarzeniu współpracowaliśmy z Kamilem Pawelskim „Ekskluzywnym Menelem”. Aktualnie przygotowujemy się do 9. i 10. edycji targów Slow Fashion, które odbędą się na PGE Narodowym w Warszawie 30 września i 1 października oraz w Hali Stulecia we Wrocławiu 14 i 15 października.  Tym razem wspiera nas aktorka Olga Frycz. Co pokazuje nasze doświadczenie?

1. Daj się poznać
Możesz wierzyć lub nie, ale często osoby z innych miast nie wiedzą o Twojej marce, czy też nie przyjadą na targi do Twojego miasta. Jeśli chcesz pokazać się szerokiemu gronu odbiorców to warto, żebyś zainwestował swój czas i pieniądze w podróż do innego miasta. Przygotuj wizytówki, zainwestuj w ciekawe stoisko i zaprezentuj swoją najnowszą kolekcję.

2. Opowiedz swoją historię
Coraz częściej obserwujemy, że nasi goście są zainteresowani projektantami, ich historią czy inspiracjami. Wyjdź do swojego klienta, zaprezentuj siebie i swoją twórczość. Za każdą marką stoi historia osób, które wkładają serce w to co robią. Tyle się mówi teraz o storytellingu i wcale nas to nie dziwi, ponieważ ludzie (i my sami) kochają historię i ideę idącą za marką. Przygotuj się do tego i daj się poznać swoim klientom, którzy docenią Ciebie jako człowieka, który prowadzi własny biznes.

3. Jakość przede wszystkim
Coraz częściej kupujemy online, ale za tym idzie też ogromna ilość zwrotów powodowana nie zadowoleniem z rozmiaru czy materiału. Dzięki Twojej obecność na targach klient może na miejscu poczuć tkaniny i dopasować odpowiedni krój. Skorzystaj z tej okazji, która zaprocentuje i sprzedażą na targach i w przyszłości w internecie. Klient wraca i my doskonale o tym wiemy!

4. Oczaruj niezdecydowanego
Podczas targów Slow Fashion zawsze współpracujemy ze stylistkami. Dzięki temu pomagamy naszym gościom w doborze odpowiednich kolorów i fasonów do konkretnych sylwetek. To doskonała okazja, by nawiązać współpracę, a przy okazji dotrzeć do grupy kobiet korzystających z zakupów z personal shopperem. Podczas nadchodzących dwóch edycji współpracujemy z Kasią Sekścińską z Make.me, którą poznaliśmy w zeszłym roku we Wrocławiu. Wiemy, że Kasia będzie miała u nas sporo pracy i cieszy nas to, że coraz więcej ludzi korzysta z porad specjalistów modowych.

5. Współpracuj
Obecność na targach w innych miastach to oczywiście możliwość kontraktacji z butikami. To doskonała okazja dla nich, by na żywo obejrzeć projekty czy poznać projektanta, z którym będą mieli możliwość dalszej współpracy. To również opcja na poznanie stylistów, personal shopperów czy fotografów z innych zakątków Polski.

6. Zadebiutuj na targach Slow Fashion
Jesteś młodą marką, która dopiero co startuje w branży modowej? A może jesteś już jakiś czas na rynku i ciągle poszukujesz klientów zainteresowanych polską modą autorską? Targi Slow Fashion to idealne miejsc, by pokazać swoje projekty szerokiej grupie odbiorców. Wyślij do nas formularz zgłoszeniowy i stań się częścią targów Slow Fashion!

Wszystkie informacje znajdziesz pod tym linkiem:
https://www.slow-fashion.pl/dla-wystawcow/

Aktualnie przyjmujemy zgłoszenia na dwie edycje:
Targi Slow Fashion #9 – Warszawska Jesień na PGE Narodowym 30 września i 1 października
Targi Slow Fashion #10 – Wrocławska Jesień w Hali Stulecia 14 i 15 października

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
(3,2)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,2)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,2)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Newsletter

FASHION BIZNES