noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

#CareerMonday Jakie cechy powinien mieć dobry PRowiec — Tailor Made PR

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Agencja Tailor Made PR tworzy nowoczesną komunikację opartą o public relations i social media. W swojej pracy wykorzystują szerokie spektrum narzędzi: współpracują z infulencerami, prowadzą relacje mediowe, tworzą lokalny kontent, a także organizują ciekawe wydarzenia. To, co wyróżnia ich strategię to kreatywność, nowoczesność, ale przede wszystkim – skuteczność. Tylko wtedy komunikacja jest szyta na miarę…. Szyta w stylu Tailor Made PR.

Czym się charakteryzuje praca w agencji PR? Jakie cechy powinien mieć dobry PR-owiec?

PR-owiec to osoba, która w imieniu marki prowadzi dialog z konsumentem. Dlatego też dobrego PR-owca powinna cechować otwartość na świat, na to, co się wokół niego dzieje. To osoba potrafiąca ten świat w ciekawy sposób przedstawić, tak, aby przykuć uwagę. Jednak droga od samego pomysłu do spotkania z odbiorcą bywa złożona i wymaga odpowiedniego zaplanowania, skosztorysowania, skoordynowania – tym wszystkim zajmuje się PR-owiec. Dla niego nie powinno być rzeczy niemożliwych.

Czy częste zmiany pracodawców mają znaczenie przy wyborze kandydata?

Częste zmiany pracodawców zwracają uwagę i zawsze warto kandydata o nie zapytać. Powody mogą być bardzo różne. Zwłaszcza na początku drogi zawodowej bywa, że świadczą o braku pomysłu na siebie, poszukiwaniu swojego miejsca, ale mogą sygnalizować, że dana osoba również w naszej firmie nie zabawi długo.

Co z góry przekreśla nadesłane do firmy CV?

Błędy ortograficzne są czymś niedopuszczalnym. W pełnym CV nie może zabraknąć danych kontaktowych do kandydata oraz dotychczasowych zakresów obowiązków na poszczególnych stanowiskach, z wyłuszczeniem tych, które mogą być szczególnie ważne pod kątem danej rekrutacji.

Czy list motywacyjny ma jeszcze sens?

Jeśli napisany jest z myślą o konkretnym pracodawcy i można to z niego wyczytać – to jak najbardziej warto dołączyć go do aplikacji. Skoro zależy nam na pracy w danym miejscu, warto pomyśleć w jaki sposób się wyróżnić i tym samym zainteresować sobą potencjalnego pracodawcę. Już na etapie samej rekrutacji można zaprezentować swoją kreatywność np. wykorzystując do tego media społecznościowe bądź inne narzędzia, którymi na co dzień PR-owiec się posługuje.

Profesjonalizm, kontakty czy chęci? Co Tailor Made PR docenia bardziej?

Gdy chęci nie brakuje, wiele można wypracować. Zarówno zbudować sieć kontaktów, jak i szybko rozwijać się w danej profesji.

Ulubione pytanie jakie zadajecie kandydatowi?

Staramy się do każdego kandydata podejść w sposób indywidualny, dlatego też nie przypominam sobie „ulubionego” pytania.  Na pewno interesuje nas dlaczego dana osoba aplikuje do naszej firmy, jak widzi siebie w naszym zespole i co chciałaby do niego wnieść.

Kogo byś nigdy nie zatrudniła?

Nikogo nie skreślam z góry.

Dominika Zioło-Rosłon Client Service Director Tailor Made PR

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
(3,0)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,0)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,0)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Newsletter

FASHION BIZNES