Granice między tym co męskie, a tym co damskie od dawna zaczęły się zacierać. W Internecie królują urodowi blogerzy, a co najważniejsze mają niesamowite grono fanów. Jakim sposobem trafić do szerszego grona odbiorców? Zaskakiwać! Tak jak Michał Szpak – niekwestionowany kolorowy ptak polskiej sceny muzycznej, spełniony artysta obdarzony wyjątkową skalą głosu oraz absolutnie nietuzinkowa postać rodzimego show-biznesu pokazał swoje nowe, barwne oblicze. Tym razem podziwiać go możemy jako ambasadora lakierów hybrydowych marki Nails Company.
Marka Nails Company od wielu lat buduje swoją pozycję lidera w dziedzinie lakierów hybrydowych, akryli i preparatów do pielęgnacji paznokci. Swój sukces zawdzięcza nie tylko międzynarodowym zasięgom, ale przede wszystkim znakomitym produktom podążającym za wciąż zmieniającymi się trendami zaspokajając tym samym potrzeby konsumentów, jak i specjalistów z branży. Marka mająca w swoim asortymencie m.in. kryształki Svarovskiego i tym razem nie zawodzi nie zostawiając miejsca na nudę.
Do roli ambasadora marki Nails Company poszukiwaliśmy artysty pełnego energii, barw, emanującego pozytywną siłą. Celowo nie zdecydowaliśmy się na klasyczną kampanię beauty, z modelką w roli głównej. Zależało nam na elemencie zaskoczenia i pokazania różnych kanonów piękna. To Michał Szpak uwiódł nas swoim magnetycznym spojrzeniem, oryginalnością oraz nutą dekadenckiej nonszalancji. Znakomicie wpisuje się on w filozofię marki Nails Company, stworzonej z myślą o odważnych, nowoczesnych i nie obawiających się eksperymentować użytkownikach. Wierzymy, że nada on naszej marce powiewu świeżości – wyjaśnia Dobrosława Lewkiewicz (właściciel i instruktor Nails Company).
Nails Company zaintrygowała nas swoim wyborem ambasadora marki, znanego ze swoich wyrazistych strojów scenicznych oraz mocnego makijażu, które zawsze uzupełnia perfekcyjnym manicurem. Jego wybór na ambasadora marki Nails Company był więc oczywisty, a efektem współpracy jest wyjątkowa sesja fotograficzna w Mieście Miłości – Wenecji.
Rola ambasadora marki kosmetycznej jest dla mnie nowością, ale również wielkim wyzwaniem. Cieszę się, że mogę promować produkt, który jest jednym z elementów budowania mojego charakterystycznego wizerunku scenicznego. Podczas pracy na planie zdjęciowym w Wenecji staraliśmy się uchwycić etos romantycznego kochanka – człowieka wrażliwego, rozkochanego w pięknie, zmysłowości oraz posiadającego duszę szczerego artysty. Mogę powiedzieć, że odzwierciedla to w pełni moją osobowość – tłumaczy Michał Szpak.
W katalogu możemy znaleźć linie lakierów magnetycznych Gellique Magnetique czy lakiery metaliczne serii Gellique Chrome, a także akcesoria niezbędne do wyposażenia każdego salonu: pędzelki, pilniki czy lampy. W ofercie Nails Company znajdują się również linie balsamów, kremów czy parafin. Marka oferuje dodatkowo profesjonalne cykle warsztatów i szkoleń zdobienia paznokci.
Nietuzinkowy wybór ambasadora marki przykuwa uwagę nadając produktom Nails Company jeszcze bardziej elektryzującego charakteru. Czy nasze rodzime podwórko jest gotowe na tego typu kampanie, a sam Michał Szpak przekona większe grono Panów do intensywniejszej pielęgnacji dłoni?
Oglądaj dalej…