Airbnb rozszerza swoją działalność i pozwala podróżującym nie tylko zarezerwować pobyt w hotelu, ale również stworzyć indywidualną trasę turystyczną, dzięki której konsumenci mogą doświadczyć wielu atrakcji dostosowanych do swoich potrzeb i oczekiwań.
Airbnb szukając nowych rozwiązań, aby przyciągnąć większą liczbę konsumentów postawiło na jeszcze większą ekspansję sektora turystycznego. Nowa inicjatywa firmy nazywa się Airbnb Trip i pozwala na wyszukiwanie lokalnych usług turystycznych. Wszelkie oferowane aktywności można sobie wyfiltrować według kategorii i lokalizacji, a nawet zaplanować dzięki harmonogramowi, który weźmie pod uwagę czas i lokalizację danych atrakcji. Dzięki aplikacji będzie też możliwa rezerwacja restauracji bądź zarezerwowanie przejazdu, a wszystko po to, aby móc w pełni poczuć energię danego miejsca i poczuć się niczym lokals.
Użytkownicy mogą wybierać spośród 500 aktywności w 12 miastach w tym: Los Angeles, San Francisco, Miami, Detroit, Havanie, Londynie, Paryżu, Florencji, Nairobi, Cape Town, Tokio oraz Seulu, a to jeszcze nie koniec, bo Airbnb planuje rozszerzyć swoją ofertę do 50 miast.
Innowacyjne pomysły firmy przypadły nam do gustu tym bardziej, że będąc w obcym mieście warto mieć jakieś wsparcie.
Czytaj również: Jak tanio zwiedzić świat, czyli urlopowy przewodnik „zobacz więcej za mniej”
Autor: Monika Szabelska