noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Okulary niezbędnym dodatkiem tego sezonu. Trendy na lato 2016

REKLAMA
noSlotData

Ekstrawaganckie, odważne, przykuwające uwagę – właśnie tak prezentują się najnowsze trendy okularowe na rok 2016. Większość z nich prawdopodobnie przetrwa jeszcze do czasu nadejścia sezonu jesienno-zimowego. Wśród nich można wyróżnić kilka głównych trendów, które wyznaczyli projektanci, jednak wszystkie z nich łączy jeden motyw przewodni – oddziaływanie.

Akcesoria grają pierwsze skrzypce i nadają mocnego akcentu tworzonym stylizacjom. Co ciekawe, okulary zestawia się na wybiegach nie z minimalistycznymi rzeczami, a z kontrastowymi. Jednym słowem – wychodzą one z cienia i zdobywają coraz śmielsze uznanie.

Kocie oczko

2

1 – Vivetta, 2 – Mango, 3 – Moschino

Cofnięcie do przeszłości jest często stosowanym zabiegiem przez projektantów. Przeszła moda lubi powroty i dlatego też w tym sezonie możemy zaobserwować inspirację latami 50. Przejawia się ona przede wszystkim projektami w stylu kocich oczu.

Fluorescencja i geometria

3

1 – GEPETTO, 2 – Chanel, 3 – Gucci

Jeszcze jednym odważnym krokiem, jaki postawili projektanci w kierunku retro, było posłużenie się różnokolorowymi szkłami. Razem z geometrycznymi formami, obok których często występują, tworzą mocną konkurencję dla innych akcesoriów.

4

1 – Marni, 2 – Prada, 3 – Kenzo

Aviatorki

5

1 – Mango, 2 – ROOKIE URBAN OUTDOOR, 3 – Stella McCartney

Moda na unisex wciąż króluje! Coraz częściej można spotkać się z brakiem podziału na płeć, a przy tym z naprzemiennym inspirowaniem się i podbieraniem sobie nawzajem elementów garderoby. Męskie aviatory znalazły już więc stałe miejsce w damskiej szafie.

Przeźrocze

6

1 i 2 – Gucci

W opozycji do kolorowych szkieł występują przeźroczyste. Często tego typu okulary są dość duże. Modę na nie spopularyzował dom mody Gucci.

Powrót do przeszłości

7

1 – Marni, 2 – Mango

Jeszcze jednym retro powrotem jest okrągły kształt okularów. Bardzo ,,zbliżoną” wersję do projektu Marniego stworzyła marka sieciówkowa Mango. Czyżby to tylko inspiracja…?

Rama

Projekt bez tytułu

1 i 3 – Dolce & Gabbana, 2 – Gucci

To oprawki okularów przeciwsłonecznych mogą być ich cechą charakterystyczną, o czym przekonują nas topowi projektanci. Duże zdobienia są w cenie!

Autor: Wioletta Kuprowska

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES