noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Dlaczego chcemy personalizować swoje ubrania? Levi’s i Oskar Podolski prezentują…

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
Levi’s® od ponad 143 lat jest postrzegany jako prekursor nowych trendów. Marka stopniowo zyskiwała miano symbolu – buntu, nonkonformistycznego myślenia, a przede wszystkim niczym niezmąconej kreatywności. To właśnie fantazja osób noszących Levi’s® w dużym stopniu stanowiła o sukcesie marki. Od początku, gdy dżins stał się nieodzownym elementem stroju, ludzie przerabiali swoje ulubione ubrania Levi’s®, tak aby wyrażały ich styl i podkreślały indywidualność. Tak powstawały małe dzieła sztuki.
Kilka sezonów temu Levi’s® wprowadził w wybranych salonach Levi’s® Tailor Shop – specjalne punkty, w których można personalizować produkty marki w dowolny sposób. W Levi’s® Tailor Shop zmieniamy nie do poznania kultowe ikony. W ruch idą nożyczki, nici, maszyny i kolorowe patche. Tu wszystko jest dozwolone! W sezonie letnim wystartuje projekt, będący kontynuacją działań Levi’s® Tailor Shop.
Fot. Grzegorz Pastuszak
Fot. Grzegorz Pastuszak

Justyna Gościńska– Dyrektor Marketingu- dlaczego marki Levi’s® opowiedziała nam o projekcie, a Oskar Podolski- projektant- odpowiedział na pytanie dlaczego ludzie personalizują swoje ubrania.

Co obecnie jest absolutnym must have według marki?

Justyna Gościńska: Inspiracją dla projektantów marki Levi’s® jest uliczna moda. Dziś, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, konsumenci wybierają modele vintage, które są nie tylko unikatowe, ale i skrywają jakąś historię. Dlatego powstała personalizacja, która pozwala stworzyć coś osobistego i wyrazić osobowość. Stąd pomysł na utworzenie specjalnych punktów w salonach Levi’s® – „Tailor Shops”, gdzie każdy może w dowolny sposób podkręcić ulubione, dżinsowe ubrania za pomocą naszywek, ćwieków czy rozdarć.  

Marka Levi’s® postanowiła zaoferować swoim klientom darmową usługę personalizacji także poza sklepami. Levi’s® Tailor Truck to mobilny punkt – przyczepa, podróżująca po festiwalach, a także odwiedzająca modne miejsca w stolicy. Czy uważasz, że specjalnie spersonalizowane elementy garderoby tak kultowej marki, staną się częścią popkultury i ulicznej mody?

Levi’s® zawsze był i jest mocno związany z muzyką. Współpracujemy z wieloma artystami, a nasze ubrania prawdopodobnie stanowią nieoficjalny outfit większości uczestników koncertów i festiwali. Zauważyliśmy, że niektóre kultowe już ubrania, jak np. dżinsy Levi’s® 501® czy kurtka Trucker często były przerabiane przez swoich właścicieli. Personalizacja przestała być trendem, a stała się sposobem na wyrażanie własnego stylu – czy to na ulicach, wybiegach, Instagramie, festiwalach muzycznych. Zainspirowaliśmy się historią marki oraz ludzi, którzy zmieniają ubrania na swój własny sposób. Nic więc dziwnego, że nasze kroki skierowaliśmy w stronę festiwali muzycznych.

Marka zdecydowała się zaprosić do projektu Levi’s® Tailor Truck młodego, polskiego projektanta – Oskara Podolskiego, ściśle związanego ze street artem. Dlaczego chcieliście współpracować z kimś z alternatywnego środowiska zamiast z celebrytą? 

Współpraca z Oskarem absolutnie nie jest przypadkowa. Oskar, jako przedstawiciel szeroko rozumianego street artu bardzo dobrze wpisuje się w ducha naszej marki.

Czy trudno było pogodzić szerokie oczekiwania z osobistym wkładem artysty o charakterystycznym stylu?

Levi’s® jest marką z silną tradycją, która jest zbudowana na autentyczności. Wszystkie projekty stworzone dzięki naszej współpracy są odzwierciedleniem najważniejszych wartości Levi’s oraz indywidualności i ogromnej kreatywności Oskara, którą bardzo cenimy.

W jaki sposób w Tailor Truck będzie można przerobić ubrania Levi’s®?

Wystarczy przyjść do naszego Levi’s® Tailor Truck i zabrać swój ulubiony produkt Levi’s®. Profesjonaliści w naszej przyczepie zajmą się resztą. Można przyjść z gotowym projektem albo zdać się na nas. Możemy naszywać kolorowe naszywki, sprejować, malować na dżinsie, postarzać, ciąć, dziurawić i przyczepiać specjalne kolorowe piny. Nasza wyobraźnia podpowie nam, jak powinien wyglądać nasz wymarzony produkt.

Fot. Grzegorz Pastuszak
Fot. Grzegorz Pastuszak

OSKAR PODOLSKI OESU – ARTYSTA, TYPOGRAF, GRAFIK, PROJEKTANT

Dlaczego zdecydowałeś się na kooperację z tak rozpoznawalnym, globalnym brandem?

To marka, która wymyśliła niebieskie dżinsy, totalny klasyk, rozpoznawalny na całym świecie – nie mogłem odmówić. Współpraca z marką Levi’s® to duże wyzwanie, które skłania mnie do kreatywności na zupełnie innym poziomie. W projekcie mam możliwość pracowania bezpośrednio z ludźmi, rozmawiania z nimi o tym, co lubią i co mogę zrobić z ich ulubionymi ubraniami, aby były unikatowe. Dzięki temu moja twórczość staje się użyteczna i stanowi element życia osób, które ją noszą. Dużą satysfakcję daje mi świadomość, że mogę wpłynąć na postrzeganie tego brandu, pokazanie go w zupełnie innej odsłonie.

Czym dla ciebie jest ubranie?

Ubranie to dla mnie sposób wyrażenia siebie, stylu życia i osobowości. Sam chodzę głównie w ubraniach własnego projektu, więc jest dla mnie nośnikiem mojego myślenia, a nawet samopoczucia.

Jesteś znany z tego, że nie lubisz iść na kompromis, jak było w przypadku współpracy z marką Levi’s®?

Najważniejszy i najtrudniejszy dla mnie kompromis to bycie w zgodzie z samym sobą. Staram się być obiektywny wobec każdego pomysłu z zewnątrz, ale lubię mieć satysfakcję ze zrealizowanych projektów. W przypadku Levi’s®, współpraca opiera się na dużym zaufaniu i wzajemnym poszanowaniu, zarówno moich artystycznych koncepcji i ram, w których może się poruszać globalny brand, ale mam poczucie, że dostałem bardzo dużą swobodę i wsparcie w kreacji.

Co twoim zdaniem taka współpraca wnosi do wizerunku marki?

Możliwość wpływania na innych ludzi, pobudzania ich kreatywności bez względu na wiek, pochodzenie, czy stan portfela. Pokazujemy, że taka marka jak Levi’s® ma bardzo świeże spojrzenie na potrzeby ludzi do bycia oryginalnym, niepowtarzalnym. Myślę, że dając im coś absolutnie wyjątkowego, łamiemy dystans między właścicielem a produktem, który nabiera osobistego charakteru.

Szukajcie Levi’s®Tailor Truck od 17 czerwca do 07 sierpnia na trzech muzycznych festiwalach w Polsce oraz w niezmiennie modnych miejscówkach w Warszawie – Lake Park Wilanów, Iskra na Polu Mokotowskim, Plażowej oraz Na Lato. Zabierzcie swoje dżinsy, truckerki oraz szorty i odwiedźcie nas! Pod czujnym okiem Tailor Masterów odmienicie swoją kolekcję ubrań Levi’s®.

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
(3,0)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,0)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,0)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Newsletter

FASHION BIZNES