noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Czym jeszcze zaskoczy nas Burberry?

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Burberry poczyniło w ostatnich latach wiele odważnych kroków w kierunku młodego odbiorcy. W poprzednim sezonie przedpremierowo oglądaliśmy kolekcję na Snapchacie, dziś słuchamy muzyki na kanale marki, podglądamy najnowsze kampanie na Instagramie jeszcze przed ich opublikowaniem w magazynach, a kiedy chcemy odetchnąć od wirtualnego świata, możemy wypić kawę w restauracji Burberry. Dodatkowo firma skompilowała wszystkie swoje marki w jedną i nie bez powodu została nazwana najlepszą cybermarką w sieci przez portal “L2 News”. W poniedziałek doświadczyliśmy kolejnej niespodzianki: obejrzeliśmy pokaz na żywo z London Kensington Gardens poprzez Apple TV.  Dodatkowo wszystkie ubrania są już dostępne w sprzedaży na stronie marki. Czym Burberry nas jeszcze zaskoczy?

Autor: Urszula Wiszowata

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tagi

Burberry

(3,0)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,0)foreachslotdata->visible_adsense:0(3,0)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Newsletter

FASHION BIZNES