Praca dla największego brandu sportowego jest zapewne nie lada zaszczytem, o której marzy niejeden fan Nike. Jest to możliwe zwłaszcza teraz: od dwóch lat marka odnotowuje dwucyfrowe wzrosty sprzedaży i rozwija się w szalonym tempie. Już za dwa lata nastąpi otwarcie nowej siedziby głównej Nike w Beaverton w stanie Oregon w USA, która ma pomieścić tysiące obecnych i przyszłych pracowników. A co się z tym wiąże? Nike już wkrótce będzie rekrutowało nowy kohort talentów z całego świata, który dołączy do tej wyjątkowej rodziny snekaerheadów. Jakie są wymagania? Kogo szuka światowy gigant? W wywiadzie dla “Portland Business Journal” Mark Parker, prezes Nike, opowiada o kluczowych cechach i potencjalnym doświadczeniu wymaganym przy rekrutacji.
Całość wywiadu przeczytacie TUTAJ.
W Nike stworzyliśmy środowisko dla mądrych, ciekawych świata i wysoce kreatywnych osób. Najważniejszym warunkiem jest zamiłowanie do sportu, ponieważ bez względu na dział – design, sprzedaż czy logistykę – wszyscy jesteśmy skoncentrowani na kliencie-lekkoatlecie. Szukamy osób, które nie tylko będą chciały doszlifować pozyskane już umiejętności, ale również będą chętne do podjęcia pełnego ryzyka i spróbowania czegoś nowego. W taki sposób kreujemy nową rzeczywistość w Nike i awansujemy w firmie. Zacząłem od działu designu w Nike, ale zawsze szukałem sposobów na zrobienie czegoś więcej, niż było to wymagane ode mnie. W tej firmie wierzymy w siłę teamu, każdy z nas jest w wyjątkowy i ma swoje zdanie, ale to jako grupa osiągamy sukces.