noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Najchętniej obserwowane marki modowe na portalach społecznościowych

REKLAMA
noSlotData

Jednym ze wskaźników popularności marki jest ilość obserwatorów na portalach społecznościowych. Oczywiście liczba osób, która followuje daną markę nie jest jednoznaczna z jakością relacji odbiorca-marka, jednak jest to pewien wyznacznik jej charakteru.

Na koniec tego roku Portal Brand24.pl, zajmujący się monitorowaniem i analizą mediów, przedstawił najbardziej popularne światowe marki na największych portalach społecznościowych – Facebooku, Twitterze i Instagramie.

Można śmiało powiedzieć, że branża modowa wyjątkowo mocno opiera się na relacjach z klientem w mediach społecznościowych. Obraz i kontent potrafią nas absolutnie zaczarować. Które marki robią to najlepiej?

Twitter

W pierwszej piątce obserwowanych marek na Twitterze znalazły się między innymi:

Chanel twitter

Victoria's secret Twitter

Facebook

Nike Football Facebook

Instagram

 Nike Instagram

Victoria's Secret InstagramNike footbal Instagram

Jesteście ciekawi, które brandy spoza branży modowej znalazły się w pierwszej piątce na Twitterze, Facebooku i Instagramie? Zapraszamy na Brand24.pl.

Autor: Urszula Wiszowata

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tagi
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES