Jednym ze wskaźników popularności marki jest ilość obserwatorów na portalach społecznościowych. Oczywiście liczba osób, która followuje daną markę nie jest jednoznaczna z jakością relacji odbiorca-marka, jednak jest to pewien wyznacznik jej charakteru.
Na koniec tego roku Portal Brand24.pl, zajmujący się monitorowaniem i analizą mediów, przedstawił najbardziej popularne światowe marki na największych portalach społecznościowych – Facebooku, Twitterze i Instagramie.
Można śmiało powiedzieć, że branża modowa wyjątkowo mocno opiera się na relacjach z klientem w mediach społecznościowych. Obraz i kontent potrafią nas absolutnie zaczarować. Które marki robią to najlepiej?
W pierwszej piątce obserwowanych marek na Twitterze znalazły się między innymi:
Jesteście ciekawi, które brandy spoza branży modowej znalazły się w pierwszej piątce na Twitterze, Facebooku i Instagramie? Zapraszamy na Brand24.pl.
Autor: Urszula Wiszowata