Jak sam mówi, jego przygoda ze światem mody rozpoczęła się zanim tak naprawdę wiedział do czego służy manekin. Dziś jest jednym z wiodących projektantów witryn sklepowych i od 25 lat, wraz z bratem, prowadzi firmę zajmującą się Visual Merchandisingiem i projektowaniem witryn sklepowych. Na swoim koncie ma współpracę m.in. z: DKNY, Calvinem Kleinem, Lamborghini czy La Perlą. Poznajcie Omara Pallante, człowieka pełnego pasji, kreatywności i miłości do tego, czym się zajmuje.
Zacznę niestandardowo. Kim jest Omar Pallante?
Jestem człowiekiem będącym w ciągłym ruchu. Moja praca powoduje, że każdego tygodnia wyjeżdżam z biura w Bolonii do Mediolanu, a co sześć, siedem tygodni do Bejrutu i na tereny Bliskiego Wschodu. Generalnie, kilka razy w roku podróżuję również do Europy i Stanów Zjednoczonych.
Jak zaczęła się Twoja przygoda z Visual Merchandisingiem?
Mógłbym powiedzieć, że urodziłem się, aby się tym zajmować. Kiedy dorastałem, moi rodzice otworzyli we Włoszech firmę modową zajmującą się projektowaniem, więc ja i moje rodzeństwo pomagaliśmy im na długo przed tym, jak zrozumieliśmy do czego tak naprawdę służył manekin. Ostatecznie, wraz z bratem, zdecydowaliśmy się założyć firmę pod nazwą Arte Vetrina Project.
Czy myślisz, że życie jest procesem? Dorastamy do pewnych rzeczy czy przychodzą do nas raczej naturalnie?
W moim przypadku powiedziałbym, że chodzi o kombinację tych dwóch zjawisk.