noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

„Przez lata dojrzewałem do robienia tego, w czym jestem dobry” – wywiad z Omarem Pallante, dykrektorem artystycznym Arte Vetrina Project

REKLAMA
noSlotData

Jak sam mówi, jego przygoda ze światem mody rozpoczęła się zanim tak naprawdę wiedział do czego służy manekin. Dziś jest jednym z wiodących projektantów witryn sklepowych i od 25 lat, wraz z bratem, prowadzi firmę zajmującą się Visual Merchandisingiem i projektowaniem witryn sklepowych. Na swoim koncie ma współpracę m.in. z: DKNY, Calvinem Kleinem, Lamborghini czy La Perlą. Poznajcie Omara Pallante, człowieka pełnego pasji, kreatywności i miłości do tego, czym się zajmuje.

Zacznę niestandardowo. Kim jest Omar Pallante?

Jestem człowiekiem będącym w ciągłym ruchu. Moja praca powoduje, że każdego tygodnia wyjeżdżam z biura w Bolonii do Mediolanu, a co sześć, siedem tygodni do Bejrutu i na tereny Bliskiego Wschodu. Generalnie, kilka razy w roku podróżuję również do Europy i Stanów Zjednoczonych.

Jak zaczęła się Twoja przygoda z Visual Merchandisingiem?

Mógłbym powiedzieć, że urodziłem się, aby się tym zajmować. Kiedy dorastałem, moi rodzice otworzyli we Włoszech firmę modową zajmującą się projektowaniem, więc ja i moje rodzeństwo pomagaliśmy im na długo przed tym, jak zrozumieliśmy  do czego tak naprawdę służył manekin. Ostatecznie, wraz z bratem, zdecydowaliśmy się założyć firmę pod nazwą Arte  Vetrina Project.

Arte Vetrina Team, fot. materiały prasowe
Arte Vetrina Project Team, fot. materiały prasowe

Czy myślisz, że życie jest procesem? Dorastamy do pewnych rzeczy czy przychodzą do nas raczej naturalnie?

W moim przypadku powiedziałbym, że chodzi o kombinację tych dwóch zjawisk.

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tagi
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES