noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
The Odder Side Majorka - sezonowy pop-up.

Premierowo na Fashion Biznes: The Odder Side otworzyło pop-up na Majorce! 

REKLAMA
noSlotData

Polska marka The Odder Side otworzyła 6 czerwca wakacyjny pop-up w Valldemossie na Majorce, który będzie działać przez całe lato i zaprezentuje najnowszą kolekcję Playa’25.

W poniższym tekście znajdziesz informacje o:

  • Nowym wakacyjnym pop-upie The Odder Side w Valldemossie na Majorce
  • Klimat śródziemnomorskiego lata w kolekcji Playa.
  • Ekspansji marki TOS – w tym najnowszym butiku w Katowicach.
  • Trendzie sezonowych sklepów 2025, który napędza marketing od TOS po Diora, Jacquemusa i Gucci.

The Odder Side pop-up na Majorce

Justyna Przygońska i Brygida Handzelewicz-Wacławek ponownie wracają do miejsca, w którym trzy lata temu realizowały zdjęcia z Kate Bellm, otwierającn wakacyjny butik w zabytkowej Valldemossie. 

W kameralnej przestrzeni znajdziemy pełną odsłonę kolekcji Playa’25 – lekkich sukienek, bawełnianych kompletów i plażowych akcesoriów inspirowanych śródziemnomorskim luzem. Pop-up ma stać się również wyjątkową przestrzenią do wieczornych spotkań, rozmów i wspólnego celebrowania lata.

Ekspansja The Odder Side w Polsce i na świecie

Wraz z rozwojem sezonowych projektów, The Odder Side równolegle kontyunuuje rozwój stałej sieci sprzedaży. W marcu 2025 roku marka otworzyła swój szósty butik – tym razem zlokalizowany w Katowicach (ul. św. Jana 20). Aktualnie polski brand prowadzi salony sprzedaży w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu i Gdańsku.

Przeczytaj również: Zobacz stylowe wnętrza butiku The Odder Side w Katowicach

Ekspansja The Odder Side nie ogranicza się jednak tylko na lokalnym rynku. TOS prowadzi obecnie salon w Amsterdmie. W czerwcu 2024 zadebiutował pierwszy pop-up w Los Angeles, we współpracy z Submission Beauty w Silver Lake. 

Wakacyjne pop-upy – rosnący trend wśród marek modowych

Sezonowe sklepy nie są już wyjątkiem, lecz częścią kalendarza sprzedażowego wielu marek modowych. Działania The Odder Side idealnie wpisują się w ten trend, który od kilku sezonów rozwijają topowe domy mody. W tym sezonie Dior otworzył aż dziewięć butików Dioriviera od Mykonos po Capri, Bodrum i Comportę, Jacquemus zamienił plażę Cala Jondal na Ibizie w sygnowany beach-club z limitowaną linią, a Gucci rozwija koncept Lido w Saint-Tropez i Porto Cervo. Raport Vogue Business podkreśla, że takie sezonowe sklepy łączą sprzedaż z instagramowymi doświadczeniami i pozostaną kluczowym narzędziem marketingowym w 2025 roku.

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES