noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Sinsay nie zwalnia tempa. Sieć LPP otworzyła 10 sklepów w ciągu doby. Na zdjęciu salon Sinsay z widocznym w tle logo marki.

Sinsay idzie jak burza. 10 nowych sklepów w 24 godziny!

REKLAMA
noSlotData

LPP kontynuuje dynamiczną ekspansję marki Sinsay. W ciągu jednego dnia sieć otworzyła aż dziesięć nowych salonów stacjonarnych w Europie. Do 2027 roku spółka planuje podwoić przychody do 40 mld złotych oraz rozbudować sieć do około 6 000 sklepów Sinsay.

Nowa strategia LPP zakłada, że Sinsay wygeneruje 75 proc. obrotów Grupy w ciągu trzech lat. Firma rozwija model „Design&Value” – modne, dobrze zaprojektowane produkty i sklepy blisko klienta, w atrakcyjnych cenach. Dzięki wciąż niskiej konkurencji LPP zamierza dotrzeć z Sinsay do 300 mln konsumentów na 27 rynkach.

Ekspansja sieci: 6000 sklepów do 2027 roku

Tylko 22 maja marka otworzyła 10 nowych salonów w ośmiu krajach — od Grecji po Kazachstan — dodając ponad 7000 m² powierzchni handlowej. Łącznie LPP zabezpieczyło już 1100 nowych lokalizacji, a plan zakłada wzrost sieci Sinsay do ok. 6000 sklepów i całej Grupy do 7500 placówek w 2027 r.

Sinsay stawia na omnichannel

Sinsay dysponuje jedną z najsilniejszych platform omnichannelowych w Europie Środkowej. Użytkownicy korzystają z popularnej aplikacji mobilnej i programu lojalnościowego, a Grupa planuje podwoić sprzedaż online do 10 mld zł. Spójna integracja kanałów ma zwiększyć konwersję i umocnić pozycję marki w segmencie value fashion.

Rekordowe wyniki 2024 i ambitne cele finansowe

Rok 2024 LPP zakończyło z przychodami ponad 20 mld zł (+20 proc. r/r w walutach stałych). Nakłady inwestycyjne przekroczyły 1,8 mld zł, z czego największą część pochłonęła rozbudowa sieci (+660 nowych sklepów). Do 2027 r. spółka celuje w 40 mld zł przychodu, podwajając skalę biznesu.

Debiut w Albanii i dalsza ekspansja na Bałkanach

Kwiecień przyniósł pierwsze salony Sinsay w Albanii (Durres i Tirana). Do końca roku planowanych jest ponad 10 lokalizacji w kraju oraz start sprzedaży online. Balkan Peninsula pozostaje jednym z filarów ekspansji — oprócz Albanii, marka rośnie m.in. w Chorwacji, Bośni i Hercegowinie oraz Grecji.

Przeczytaj również: Inditex chce rozwijać “młodszą siostrę Zary”. W planach podbój Europy

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi

LPP

Sinsay

REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES