Delikatne sznureczki i odrobina marzeń o szczęściu – tak od 13 lat kojarzymy ZoZo Design. Teraz marka prezentuje zupełnie nową identyfikację wizualną i kampanię, która ma przypominać, że zmiana to naturalny etap każdej pięknej podróży.
„Nasza biżuteria od lat opowiada historię o marzeniach, emocjach i o szczęściu. A dziś zaczynamy pisać tę historię na nowo” – komentuje założycielka marki, Zuzanna Anna Kamińska. Nowy wizerunek ZoZo Design to nie tylko odświeżone logo i nowa estetyka, lecz także pełne emocji podejście do projektowania biżuterii, które ma sięgać jeszcze głębiej w potrzeby współczesnych kobiet.


13 lat historii zamknięte w nowym logo
ZoZo Design powstało w 2010 roku i niemal natychmiast podbiło polski rynek tak zwanymi bransoletkami szczęścia. Kolorowe sznureczki z symbolicznymi zawieszkami przypominały właścicielkom o ich prywatnych afirmacjach. Dziś marka odświeża swój symbol, lecz nie rezygnuje z DNA – nadal stawia na biżuterię, która niesie pozytywny przekaz.
W nowej kampanii zobaczymy silne archetypy kobiecości – subtelną, minimalistyczną i tę bardziej drapieżną. Zdjęcia są pełne kontrastów: złote formy na tle czerni, perły zestawione z skórą, a także geometryczne pierścionki i bransolety o rzeźbiarskim charakterze. Kolekcja obfituje w przeskalowania i nieoczywiste formy, stawiając biżuterię na pierwszym planie modowych stylizacji.


Zuzanna Kamińska – serce i rozum ZoZo Design
Kim jest projektantka stojąca za marką? Zuza Kamińska pierwsze bransoletki plotła ręcznie w kawalerce na warszawskiej Woli, wysyłając zamówienia do klientek w całej Polsce. Dziś jej biżuteria trafia na kilka kontynentów, a ZoZo Design, ZoZo Luxury i ZoZo Home tworzą trójkąt spójnej, rozpoznawalnej stylistyki. U podstaw sukcesu leżą pasja do designu i odwaga, by „postawić wszystko na jedną kartę”.
Przeczytaj rozmowę z Zuzą Kamińską w cyklu K(B)ariery

