noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Kampania Zozo design ujawnia nowy estetyczny kierunek marki. Na zdjęciu Dwie kobiety pozują razem – jedna w skórzanej kurtce, druga w pikowanej brązowej. Obie noszą złotą i srebrną biżuterię – kolczyki, naszyjniki i bransolety.

Premierowo na Fashion Biznes: ZoZo Design w nowej odsłonie. Marka Zuzy Kamińskiej sięga po nowe logo i estetykę

REKLAMA
noSlotData

Delikatne sznureczki i odrobina marzeń o szczęściu – tak od 13 lat kojarzymy ZoZo Design. Teraz marka prezentuje zupełnie nową identyfikację wizualną i kampanię, która ma przypominać, że zmiana to naturalny etap każdej pięknej podróży.

Nasza biżuteria od lat opowiada historię o marzeniach, emocjach i o szczęściu. A dziś zaczynamy pisać tę historię na nowo” – komentuje założycielka marki, Zuzanna Anna Kamińska. Nowy wizerunek ZoZo Design to nie tylko odświeżone logo i nowa estetyka, lecz także pełne emocji podejście do projektowania biżuterii, które ma sięgać jeszcze głębiej w potrzeby współczesnych kobiet.

13 lat historii zamknięte w nowym logo

ZoZo Design powstało w 2010 roku i niemal natychmiast podbiło polski rynek tak zwanymi bransoletkami szczęścia. Kolorowe sznureczki z symbolicznymi zawieszkami przypominały właścicielkom o ich prywatnych afirmacjach. Dziś marka odświeża swój symbol, lecz nie rezygnuje z DNA – nadal stawia na biżuterię, która niesie pozytywny przekaz.

W nowej kampanii zobaczymy silne archetypy kobiecości – subtelną, minimalistyczną i tę bardziej drapieżną. Zdjęcia są pełne kontrastów: złote formy na tle czerni, perły zestawione z skórą, a także geometryczne pierścionki i bransolety o rzeźbiarskim charakterze. Kolekcja obfituje w przeskalowania i nieoczywiste formy, stawiając biżuterię na pierwszym planie modowych stylizacji. 

Zuzanna Kamińska – serce i rozum ZoZo Design

Kim jest projektantka stojąca za marką? Zuza Kamińska pierwsze bransoletki plotła ręcznie w kawalerce na warszawskiej Woli, wysyłając zamówienia do klientek w całej Polsce. Dziś jej biżuteria trafia na kilka kontynentów, a ZoZo Design, ZoZo Luxury i ZoZo Home tworzą trójkąt spójnej, rozpoznawalnej stylistyki. U podstaw sukcesu leżą pasja do designu i odwaga, by „postawić wszystko na jedną kartę”.

Przeczytaj rozmowę z Zuzą Kamińską w cyklu K(B)ariery

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi

ZoZoDesign

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES