noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Ulica Rue Sainte Cécile w Paryżu z widoczną tabliczką z nazwą ulicy oraz znakiem zakazu parkowania i ostrzeżeniem o odholowywaniu pojazdów. Na ścianie widoczny jest plakat promujący pop-up „Closet Sale” z polskimi markami, odzieżą second-hand i markami influencerek. Plakat zawiera zdjęcia marek i informację o terminie wydarzenia: 13–15 lutego 2025 roku, w godzinach 10:00–18:00.

Polskie marki podbijają stolicę mody. Trwa wyjątkowy POP-UP w Paryżu

REKLAMA
noSlotData

Trwa czwarta edycja pop-upu polskich marek w Paryżu. Wydarzenie łączy wyprzedaż szaf influencerek z prezentacją rodzimych projektantów, oferując paryżankom niebanalne, często upcyklingowe propozycje. To wyjątkowe spotkanie mody second-hand z nowymi kolekcjami sprawia, że polskie produkty skutecznie docierają do nowej grupy odbiorców na wymagającym francuskim rynku.

Marki, które przyciągają paryżanki

W tym roku w pop-upie swoje kolekcje prezentuje osiem polskich marek: JAAF, Orage Studio, Sonia and the gypsies, Sine Silk, The Mar, Khami, Kalka Upcycled i L37. Każda z nich wprowadza do przestrzeni paryskiego eventu własne, niepowtarzalne spojrzenie na modę. Projekty łączą wysoką jakość wykonania z dbałością o detale, co idealnie trafia w gust miłośniczek zrównoważonego stylu.

Przeczytaj również: Na te polskie marki warto polować na Vinted

Wyprzedaż szaf influencerek

Formuła pop-upu opiera się również na współpracy z influencerami. W tegorocznej edycji biorą udział cztery influencerki: dwie Polki (@ZosiaSikora, @DagmaraJarzynka), francuska @knzea oraz pochodząca z Meksyku @dennielias. Ich szafy stanowią źródło nietuzinkowych ubrań z drugiej ręki, które doskonale uzupełniają ofertę świeżych kolekcji.

Pop-up polskich marek w Paryżu

Całość wydarzenia trwa trzy dni i stanowi świetną okazję dla marek, które nie mają jeszcze punktów sprzedaży w Paryżu, aby zaprezentować się na miejscu. Pop-up pozwala rozpoznać lokalne preferencje oraz zdobyć nowych klientów. Zainteresowanie paryżanek pokazuje, że polskie marki mogą liczyć na pozytywny odbiór i dalszą ekspansję na francuskim rynku. Trzy intensywne dni to także cenny czas na networking oraz czerpanie inspiracji prosto z modowej stolicy świata.

Wydarzenie trwa od 13 do 15 lutego 2025.

Lokalizacja: Friday Concept Store, 4 Rue Papillon, 75009 Paris

Przeczytaj również: Karolina Słota rusza z nową marką. Tym razem to nie moda, a design!

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES