noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Zbliżenie na tył niebieskiej czapki z daszkiem z białym haftowanym napisem: „NO, I’M NOT SELLING MY CAP” z kolekcji Zara x Style Not Com.

Internetowy fenomen na sklepowych półkach. Zara prezentuje limitowaną kolekcję ze Style Not Com

REKLAMA
noSlotData

Zara x Style Not Com otwierają nowy rozdział w świecie mody. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek odzieżowych połączyła siły z wyjątkowym projektem stworzonym przez Bekę Gvishianiego, którego sposób komentowania mody stał się prawdziwym fenomenem na Instagramie. Efektem tej współpracy jest limitowana kapsuła łącząca minimalizm, ironię i bezpośredni przekaz, a także redefiniująca sposób, w jaki dziś mówimy i myślimy o modzie.

Od lat obserwujemy, jak media społecznościowe kształtują nasze postrzeganie mody. Tymczasem projekt Style Not Com, stworzony przez Bekę Gvishianiego, pokazał, że można komunikować się z branżą w zupełnie inny sposób. Inspiracja legendarnym Style.com i postawienie na przekaz w postaci białych napisów na niebieskim tle zrewolucjonizowały to, jak śledzimy informacje ze świata mody. Bez zdjęć „street style” czy wybiegu – tylko czysty przekaz i najważniejsze newsy.

Teraz Zara składa hołd temu nietuzinkowemu podejściu i wprowadza na rynek specjalną kapsułową kolekcję Zara x Style Not Com, dostępną w najważniejszych stolicach mody – Nowym Jorku, Londynie, Mediolanie i Paryżu – już od 8 lutego, a globalnie na zara.com od 3 marca.

Kim jest Beka Gvishiani?

Beka Gvishiani, twórca Style Not Com, szybko zyskał międzynarodowe uznanie za sprawą swojego minimalistycznego, a jednocześnie niezwykle wyrazistego formatu komunikacji. W 2023 roku został uhonorowany miejscem w BoF 500, prestiżowej liście najbardziej wpływowych osób w branży mody. Jego konto na Instagramie stało się punktem odniesienia dla projektantów, redaktorów i pasjonatów stylu, wprowadzając świeże spojrzenie i dużą dawkę ironii do świata zdominowanego przez wyszukane sesje zdjęciowe i rozbudowane relacje z wybiegów.

Przeczytaj również: Zara stworzyła kolekcję z węgierską marką Nanushka. To hołd dla stylu i funkcjonalności

Co znajdziemy w kapsule Zara x Style Not Com?

W kolekcji królują proste, ale przemyślane formy oraz ograniczona paleta kolorystyczna – niebieski, biały i czarny. Wśród produktów wyróżniają się:

  • T-shirty z nadrukowanymi, charakterystycznymi hasłami.
  • Szare bluzy o luźnym kroju, nawiązujące do casualowej odsłony mody.
  • Niebieska czapka, ale – jak podkreśla sam Gvishiani – „to nie ta czapka”.
  • Dodatki od Zara Home: świece, zapałki, notesy i lusterka, które dopełniają wizję prostej, a zarazem nieoczywistej komunikacji.

Minimalizm i ironia w służbie stylu

Gvishiani, mówiąc o genezie projektu, podkreśla, że rozmowa o modzie towarzyszy mu o każdej porze dnia i nocy. Dlatego chciał, by nowa kolekcja oddawała ducha niekończącej się dyskusji o trendach i przemianach w branży. Efekt? Ironia, bezpośredniość i oszczędna estetyka, która już od dawna przyciąga do Style Not Com rzesze odbiorców.

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES