noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
LinkedIn wideo zdobywa popularność. Na zdjęciu widać kobietę w biznesowej stylizacji: brązowym oversize'owym garniturze, okularach i botkach na obcasie. Kobieta przechodzi przez ulicę, w tle widać rowery, sklepy i kawiarnie.

LinkedIn widzi potencjał w wideo. Serwis wprowadza nowe funkcje

REKLAMA
noSlotData

Wideo pojawiło się na LinkedIn w 2017 roku. Teraz międzynarodowa platforma biznesowa wprowadza nowe funkcje, aby zwiększyć zaangażowanie użytkowników. Powodem jest imponujący wzrost oglądalności filmów.

LinkedIn: wideo z 36-procentowym wzrostem oglądalności 

Zgodnie z najnowszymi danymi udostępnionymi przez LinkedIn wideo zyskuje na popularności. Oglądalność filmów wzrosła o 36% w porównaniu do ubiegłego roku. Może wynikać to z wielu kwestii – od łatwości przyswojenia materiału po możliwość konsumowania treści w każdej sytuacji, bez konieczności skupienia. 

Nowe dane nie powinny być zaskoczeniem. Już wcześniej serwis Mention wskazywał na dwukrotną przewagę wideo nad grafikami w kwestii zaangażowania użytkowników. LinkedIn, śledząc uważnie trendy, zdecydował się na wprowadzenie nowych funkcji. To już kolejna ważna aktualizacja.

Nowe opcje wideo na platformie

Co przyniesie 2025 rok na LinkedInie? Wideo nadal będzie rozwijane, dzięki czemu użytkownicy zyskają jeszcze lepsze możliwości tworzenia i zarządzania materiałami. Wśród nowości pojawia się funkcja „Wideo dla Ciebie” w wersji desktopowej. To zbiór rekomendowanych treści, dopasowanych do zainteresowań i aktywności na biznesowej platformie. Wcześniej użytkownicy mogli korzystać z tej funkcji wyłącznie na urządzeniach mobilnych.

Wraz z przejściem „Wideo dla Ciebie” na komputery stacjonarne pojawiają się nowe rozwiązania: pionowe wideo jest wyśrodkowane, a napisy znajdują się po prawej stronie. Nawigację ułatwiają wygodne strzałki, pozwalające na wygodne przeglądanie kolejnych filmów.

Co jeszcze nowego na LinkedInie? 

Rozbudowanie funkcji wideo na komputerach stacjonarnych to nie wszystko, co proponuje LinkedIn. Aktualizacje obejmują również ulepszenie opcji wyszukiwania – obok tradycyjnych wpisów w wynikach pojawią się również filmy. Jeśli przeglądana treść spodoba się użytkownikom, będą mogli łatwo zaobserwować profil. Umożliwia to nowy przycisk śledzenia, widoczny nawet po włączeniu trybu pełnoekranowego.

Inne zmiany wprowadzone w lutym przez LinkedIn w wideo to:

  • migawka profilu twórcy w trybie pełnoekranowym,
  • karuzele z powiązanymi filmami,
  • możliwość monitorowania średniego czasu oglądania, pozwalająca na określenie, które treści wideo są najbardziej angażujące dla odbiorców.

Użytkownicy nie zostali pozostawieni bez pomocy. LinkedIn przygotował dla nich kursy i szkolenia z zakresu tworzenia treści wideo.

Może Cię zainteresować: AI vs. rynek pracy. Raport z prognozami na najbliższe 5 lat

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi

LinkedIn

REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES