H&M, jeden z najpopularniejszych sprzedawców odzieży, wprowadza nowe zasady zwrotów. Od stycznia 2025 część klientów, która będzie chciała oddać produkt, będzie zobowiązana uiścić dodatkową opłatę. Oto wszystko, co trzeba wiedzieć o płatnych zwrotach w H&M.
Od 7 stycznia 2025 roku obowiązywać będą nowe zasady zwrotów w sklepach H&M. Sieć zdecydowała się zaktualizować cennik płatnych zwrotów. O zmianie poinformowała klientów w wiadomości mailowej.
Płatne zwroty H&M. Nowe zasady
Klienci, którzy nie są członkami klubu H&M, a chcą zwrócić zakupy internetowe w punkcie, paczkomatem lub pod wskazanym adresem, muszą liczyć się z opłatą w wysokości 4,90 zł. Zwroty dokonane bezpośrednio w sklepie są bezpłatne.
Z kolei klienci Klubu Premium, którzy zwrócą zakupy internetowe z odbiorem osobistym z domu, będą musieli uiścić opłatę w wysokości 4,90 zł. Sieć poinformowała również, że wszystkie inne formy zwrotów pozostają na dotychczasowych zasadach. Oznacza to, że klubowicze wciąż będą mogli dokonać bezpłatnego zwrotu w punkcie oraz sklepie stacjonarnym.
Aktualnie (do 6 stycznia 2025) osoby nie będące Klubowiczami, muszą zapłacić 3,90 zł za zwrot. Klientom Klubu Premium przysługują całkowicie bezpłatne zwroty.
Ile czasu na zwrot w H&M online?
Klienci H&M mogą dokonać zwrotu zamówienia w ciągu 30 dni od dnia otrzymania przesyłki.
Na okres świąt Bożego Narodzenia, sieć zdecydowała się wydłużyć czas zwrotu. Zamówienia dokonane w okresie 24.11.-24.12.2024 klienci mają 45 dni. Warto pamiętać, że dotyczy to wyłącznie produktów marki H&M.
H&M przypomina, że zwrot produktów innych marek sprzedawanych w sklepie H&M online, musi odbyć się wyłącznie przez odbiór osobisty przez kuriera / lub zwrot w punkcie. Dotyczy to między innymi produktów COS, ARKET czy Weekday.
W naszym sklepie internetowym oferujemy produkty innych marek. Takie produkty mogą być wysyłane bezpośrednio przez partnera. Jeśli chcesz zwrócić produkt innej marki, postępuj zgodnie z instrukcjami zwrotu dołączonymi do przesyłki. Nie ma możliwości zwrotu produktów innych marek w naszych sklepach stacjonarnych. W przypadku produktów innych marek zwrotu można dokonać wyłącznie za pośrednictwem punktów odbioru DPD. W przypadku produktów wysyłanych bezpośrednio przez partnera zwrotu można dokonać zgodnie z instrukcją dołączoną do produktu
– informuje sieć w wiadomości mailowej.
Warto pamiętać o liście produktów, których nie można zwracać w H&M. Należą do nich:
- kosmetyki do makijażu i pielęgnacji
- perfumy
- przedmioty personalizowane
- maseczki higieniczne
- niektóre elementy bielizny i strojów kąpielowych
Przeczytaj również: Zara kończy z darmowymi zwrotami online! Sprawdź nowy cennik