Reserved, popularna polska marka odzieżowa należąca do spółki LPP, podjęła decyzję o wycofaniu z rynku części asortymentu, który nie spełnia określonych standardów jakości. Wadliwe produkty Reserved powinny być natychmiast zwrócone. Firma wystosowała apel do klientów.
Wadliwe produkty dla dzieci Reserved. Firma prosi o zwrot
“W związku z niespełnieniem standardów jakości Reserved, uprzejmie informujemy, że marka podjęła decyzję o wycofaniu poniższych produktów ze sprzedaży”
– brzmi komunikat, który pojawił się na stronie internetowej Reserved.
W komunikacie podkreślono, że klienci, którzy nabyli produkty o następujących numerach indeksów: 6929S-MLC, 644BF-59X, 855AH-02X, 704AG-04X, 700AG-04X, powinni zaprzestać ich użytkowania i skorzystać z przedstawionej procedury zwrotu. Jednocześnie marka przeprosiła za niedogodności związane z zaistniałą sytuacją.
UOKiK poinformował, że powodem wycofania produktów była obecność elementów, takich jak wiszące sznurki, które mogą stanowić zagrożenie bezpieczeństwu dzieci w trakcie zabawy „w skutek zaplątania lub pociągnięcia”.
Jak zwrócić produkty Reserved? Instrukcja
Firma Reserved opublikowała szczegółową instrukcję zwrotu, zarówno dla zakupów online, jak i stacjonarnych. W przypadku zwrotu w sklepie stacjonarnym wystarczy udać się do dowolnego salonu z towarami i paragonem. Osoby, które nie posiadają dowodu zakupu zostaną poproszone o wypełnienie specjalnego formularza. Zwrotu można dokonać w dowolnym salonie stacjonarnym Reserved.
Osoby, które zakupiły wadliwe produkty online, mogą dokonać zwrotu po zalogowaniu się do konta klienta, wybranie opcji „zwrot” lub „reklamacja” i kolejno postępowanie zgodnie z instrukcjami przesłanymi mailowo.
W przypadku pytań lub wątpliwości, Reserved prosi o kontakt pod numerem telefonu 58 353 63 63 (koszt według cennika operatora).
Reserved na Black Friday 2024. Jakie rabaty marka szykuje na Czarny Piątek?