noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

H&M

REKLAMA
noSlotData

Odkryj modę na nowo! 23 listopada H&M w warszawskim Centrum Westfield Mokotów zaprasza na otwarcie nowej odsłony sklepu, który zapewni niespotykane dotąd wrażenia zakupowe. Globalnie będzie to jeden z 10 sklepów podobnym formacie, stworzonych zgodnie z najnowszym kierunkiem marki. Poznaj szczegóły i dołącz do wydarzenia.  

Założona w 1947 roku marka H&M zrewolucjonizowała przemysł modowy, oferując modne ubrania w przystępnych cenach. Obecnie, jako jedna z największych firm odzieżowych na świecie, zatrudnia około 500 projektantów, którzy tworzą kolekcje inspirowane najnowszymi trendami, przy jednoczesnym dążeniu do zrównoważonego rozwoju. Z ponad 3 800 sklepami w 77 krajach oraz platformą e-commerce dostępną w 60 regionach, H&M buduje trwałe relacje z klientami i odpowiada na ich zmieniające się potrzeby. Dzięki połączeniu szeroko rozwiniętej sieci sklepów stacjonarnych i dynamicznej obecności w Internecie, marka osiągnęła wyjątkowy zasięg, gromadząc ponad 200 milionów obserwujących i przyciągając miliardy odwiedzin rocznie.

Polska jest kluczowym rynkiem dla H&M w regionie Europy Wschodniej. Firma od ponad 20 lat odnotowuje tu znaczący wzrost, co świadczy o ogromnej popularności marki wśród polskich konsumentów. W bieżącym roku prowadzone są intensywne prace modernizacyjne w sklepach na terenie całego regionu. Szczególnym wydarzeniem będzie ponowne otwarcie sklepu H&M w Westfield Mokotów, które wprowadzi innowacyjny format sprzedaży, podnosząc standardy obsługi klienta.

Komfort zakupów na nowym poziomie. Nowoczesne rozwiązania w sklepach H&M

Priorytetem marki H&M jest ciągłe doskonalenie oferowanych usług oraz tworzenie inspirujących przestrzeni zakupowych. W związku z tym, w sklepach na całym świecie wprowadzane są nowoczesne rozwiązania, które mają na celu podniesienie komfortu zakupów i podkreślenie unikalnego charakteru marki. 

Współpraca wewnętrznego zespołu architektów z projektantami kolekcji zaowocowała stworzeniem wyjątkowych przestrzeni handlowych. Eleganckie, neutralne kolory, starannie dobrane materiały i oświetlenie LED zapewniają nie tylko estetyczny wygląd, ale również optymalne warunki prezentacji kolekcji. Indywidualne podejście do każdego sklepu pozwala na stworzenie spersonalizowanej oferty, dostosowanej do lokalnych preferencji. Szeroki wachlarz dostępnych usług, takich jak „kliknij i odbierz” czy zwroty online, zapewnia klientom wygodę i elastyczność podczas zakupów.

Wielkie otwarcie H&M w Westfield Mokotów

Już 23 listopada od godz. 10:00 będą mieli wyjątkową okazję zapoznać się z nowym wystrojem sklepu H&M w Centrum Westfield Mokotów w Warszawie. Marka zapewnia, że zapewni klientom wrażenia zakupowe na najwyższym dotąd poziomie.

Po przeprowadzonej modernizacji, salon H&M zyskał powierzchnię handlową wynoszącą 2 250 m2, na której znajdziemy działy: damski (w tym również H&M Beauty i H&M Move), męski i dziecięcy, a także nowo otwarty H&M Home. Kasy samoobsługowe, inteligentne przymierzalnie i zautomatyzowany odbiór zamówień online to tylko niektóre z udogodnień, które przyspieszą i ułatwią zakupy w salonie H&M w Westfield Mokotów. 

W dniu otwarcia, klienci będą mieli okazję skorzystać z wielu atrakcji przygotowanych specjalnie dla członków klubu lojalnościowego. Pierwszych 500 Klubowiczów H&M (zarówno nowych, jak i obecnych) zostanie powitanych prezentem: kawą i cynamonką od kawiarni BAKEN. Dodatkowo, pierwszych 200 klubowiczów, którzy dokonają zakupów za minimum 100 PLN, może liczyć na niespodziankę z działu H&M Home. Z kolei przy zakupach za minimum 200 PLN, kupujący otrzymają bukiet świeżych kwiatów. W salonie H&M stanie specjalna fotobudka retro, która pozwoli na utrwalenie wspomnień z tego dnia. 

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Tagi
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES