noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Różowy październik. Te marki nawołują do profilaktyki raka piersi

Różowy październik. Te marki nawołują do profilaktyki raka piersi

REKLAMA
noSlotData

Październik od lat jest miesiącem, w którym prowadzone są intensywne kampanie promujące profilaktykę raka piersi. Okres ten, znany jako „Różowy Październik” lub „Pink October”, służy zwiększeniu świadomości na temat znaczenia wczesnej diagnostyki. W związku z tym, wiele podmiotów zachęca kobiety, a coraz częściej także mężczyzn, do regularnych badań mammograficznych i ultrasonograficznych piersi.

W październiku, zwanym „Różowym Październikiem”, wiele firm włącza się w działania na rzecz profilaktyki raka piersi. Dzięki ich inicjatywom łatwiej jest umówić się na badania mammograficzne i USG piersi. Oto marki, które aktywnie nawołują do badań, które mogą uratować zdrowie i życie. 

H&M: “Przymierz się do samobadania”

Już po raz drugi H&M łączy siły z organizatorami kampanii “Wylecz raka piersi HER2+”! W sklepach stacjonarnych H&M w całej Polsce rusza akcja “Przymierz się do samobadania”. W przymierzalniach damskich i dziecięcych w sklepach H&M w całej Polsce umieszczono specjalne naklejki z kodem QR, które po zeskanowaniu przenoszą do ikonografiki objaśniającej, jak prawidłowo wykonać badanie piersi.

Jako marka H&M często angażujemy się w ważne społecznie tematy, dzięki temu jesteśmy jeszcze bliżej naszych klientów i klientek na całym świecie. Cieszymy się, że już po raz drugi możemy wesprzeć kampanię Wylecz raka piersi HER2+ i udostępnić nasze damskie i dziecięce przymierzalnie we wszystkich sklepach stacjonarnych H&M w Polsce. Dzięki temu informacje na temat tak ważnej kampanii dotrą do wielu kobiet w różnym wieku. Ponownie zdecydowaliśmy się na promowanie przekazu związanego z samobadaniem piersi wśród użytkowniczek naszego programu lojalnościowego Hello H&M Member. W ten sposób możemy zwiększyć zasięg, potencjalnie docierając do milionów naszych klientek. Zgodnie z hasłem kampanii Przymierz się do samobadania, warto znaleźć czas nie tylko na wybór nowej garderoby, ale przede wszystkim na troskę o siebie – powiedziała Daria Kaczmarek z Działu Komunikacji H&M.

Różowy październik H&M

Yope x Rak’n’Roll: „Proszę badać”

Marka Yope, wierząc w moc świadomej pielęgnacji i regularnych badań profilaktycznych, łączy siły z Fundacją Rak’n’Roll. Sprzedaż produktów z linii intymnej wesprze działania profilaktyczne Fundacji. W ramach akcji Yope zdecydowało się przekazać 50 000 zł na działania profilaktyczne. 

W YOPE hasła PROSZĘ DOTYKAĆ, PROSZĘ DBAĆ, PROSZĘ BADAĆ to fundamenty naturalnie niezwykłej codzienności” podkreśla polska marka YOPE, nawołując tym samym do samobadania oraz badań profilaktycznych. W ramach akcji stworzono materiały edukacyjne we współpracy z Agą Szuścik. 

Różowy październik YOPE x Rak'n'roll

Przeczytaj również: Gdzie oddać używane ubrania? Sklepy i zweryfikowane organizacje

Estee Lauder „Pięknie Zjednoczeni w Walce, by Pokonać Raka Piersi”

Od ponad 1992 roku kampania „Pięknie Zjednoczeni w Walce, by Pokonać Raka Piersi” walczy o zdrowie i życie kobiet na całym świecie. Koncern Estee Lauder łączy tym samym siły z ponad 60 organizacjami na całym świecie, finansując badania, edukację i opiekę nad pacjentkami, a także prowadząc intensywne kampanie informacyjne na rzecz profilaktyki. W Polsce kampania wspiera Fundację „Piękniejsze Życie” oraz Międzynarodowe Centrum Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.

W ramach akcji, 14 października w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie odbył się wernisaż wystawy “Pięknie Zjednoczeni”, zorganizowanej przez Estée Lauder Poland. Polscy artyści stworzyli niezwykłe dzieła inspirowane Różową Wstążką, pokazując, jak sztuka może wspierać ważne społecznie sprawy. Artyści, którzy wsparli akcję to: Magda Bovska, Marysia Machulska, Oskar Zięta, Karolina Lubaszko, Anna Halarewicz, Ivo Nikić, Natalia Olbińska, Magdalena Pankiewicz, Igor Kubik, Magda Górska, Alex Woronowska, Magda Atkins, Roman Gelo, Robert Kuta, Magdalena Konior, Koka Skowrońska, Paweł Mildner oraz duet MMC – Ilona Majer i Rafał Michalak. Kuratorem wystawy było MAD Illustrators.

Oplotka: #zróbsobiedobrze

Chillizet i Oplotka łączą siły, by walczyć z rakiem piersi. Pod hasłem #zróbsobiedobrze zachęcają kobiety do regularnego samobadania. Specjalnie na październik powstał wyjątkowy naszyjnik KWIATUSZEK, który przypomina o tym ważnym badaniu. Każdy naszyjnik to nie tylko piękna biżuteria, ale też zestaw informacji o tym, jak prawidłowo wykonać samobadanie. Cały dochód ze sprzedaży zostanie przekazany na walkę z rakiem piersi, a Fundacja Radia ZET podwoi tę kwotę.

różowy październik oplotka chilli zet

PZU Zdrowie: #myBREASTfriend

PZU Zdrowie zachęca do badań profilaktycznych w ramach akcji #myBREASTfriend. Tegoroczny „różowy październik” promowany jest pod hasłem  „Skieruj słowo zachęty do badań”. W ramach akcji możesz stworzyć „przyjacielskie skierowanie” i zachęcić bliskie osoby do dbania o zdrowie. Kampania oferuje też przydatne materiały edukacyjne i porady ekspertów. W działania PZU Zdrowie zaangażowały się znane influencerki, jak Katarzyna Gnador i Dagmara Pakulska.

– Edukujemy w obszarach, w których się specjalizujemy, a jednym z nich jest właśnie diagnostyka obrazowa, czyli kluczowy aspekt profilaktyki nowotworowej. W tym roku PZU Zdrowie powiększyło swoją sieć medyczną o pięć nowych pracowni diagnostycznych, a także przejęło warszawskie centra medyczne Boramed o profilu ginekologiczno-położnicznym – powiedziała Rozalia Derewenda-Zasłona, kierowniczka Zespołu Komunikacji w PZU Zdrowie. 

AVON Polska: “Normalne, że ich dotykam”

Marka kosmetyczna Avon, wspólnie z popularną piosenkarką Cleo, inicjuje szeroko zakrojoną kampanię edukacyjną pod hasłem „Normalne, że ich dotykam”. Celem akcji jest zwiększenie świadomości na temat znaczenia regularnego samobadania piersi oraz wyposażenie młodych kobiet w wiedzę niezbędną do samodzielnego badania.

W ramach kampanii „Normalne, że ich dotykam” marka zorganizuje lekcje samobadania piersi w 100 szkołach na terenie całego kraju. Zajęcia będą prowadzone przez doświadczone konsultantki Avon, które przeszły specjalistyczne szkolenia organizowane przez Fundację Rak’n’Roll oraz profesjonalną metodyczkę z wieloletnim doświadczeniem w pracy z młodzieżą.

Przeczytaj również: Estée Lauder Companies na rzecz walki z rakiem piersi: 14 października cała warszawa świeciła się na różowo

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES