noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
martini

„Świat mody od lat stanowi integralną część DNA marki MARTINI” – Aleksandra Jakubowiak, marketing managerka MARTINI, oraz Łukasz Jemioł, założyciel marki JEMIOL, o stworzeniu ikonicznej kolekcji [WYWIAD]

REKLAMA
noSlotData

Czerwień to ikoniczny kolor, który w trakcie tegorocznej jesieni elektryzuje, pewnie wkraczając na ulice największych europejskich miast, tym samym stając się absolutnym must-have każdej garderoby na najbliższe miesiące. Doskonale wpisał się on również w najnowszą kolekcję marki JEMIOL, w której jeden z projektów, inspirowany stylową marką MARTINI, kradnie wszystkie spojrzenia. O procesie tworzenia ikonicznej stylizacji oraz szczegółach nawiązanej współpracy opowiedzieli Aleksandra Jakubowiak, marketing managerka MARTINI oraz Łukasz Jemioł, polski projektant.

Od Mediolanu przez Paryż aż do Nowego Jorku – pokazy największych domów mody zdominowała odważna czerwień, która dla najznakomitszych artystów stała się sposobem na przełamanie zimowej monotonii stonowanych barw. W połączeniu z klasycznymi jesiennymi odcieniami, takimi jak beże, brązy i szarości, czerwień zyskuje na wyrazistości, nadając stylizacjom nową, dynamiczną energię. Nie jest więc zaskoczeniem, że znalazło się dla niej miejsce w najnowszej kolekcji brandu JEMIOL, która przy współpracy z MARTINI, zaoferowała swoim klientkom wyjątkowy projekt.

Polski projektant, zainspirowany ikoną stylu, jaką jest marka MARTINI, stworzył sukienkę maxi na ramiączkach, która szybko stała się hitem wśród influencerek modowych. Doceniły one nie tylko jej charakter oraz staranność wykonania, ale również stylowe zdobienie w postaci trójwymiarowego motywu kwiatów na szalu. Melissa Red Martini to jedwabna kreacja będąca połączeniem ponadczasowej elegancji, klasy i zmysłowości.

Paweł Makosz, Fashion Biznes: Co zainspirowało MARTINI do wspólnego stworzenia sukienki z marką JEMIOL?

Aleksandra Jakubowiak, marketing managerka MARTINI: Główną inspiracją do stworzenia sukienki Melissa Red Martini była potrzeba połączenia elegancji z ponadczasową prostotą w formie projektu, który oddaje esencję współczesnej kobiety. Idealnie dobrany odcień czerwieni, który stanowi serce tego projektu, to nie tylko kolor MARTINI, ale także symbol stylu, ikoniczności i elegancji – wartości, które od lat kształtują DNA naszej marki. Chcieliśmy, aby sukienka była czymś więcej niż tylko elementem kolekcji – miała stać się manifestem naszej wspólnej wizji i doskonałym wyrazem tego, co elegancja i nowoczesność oznaczają dziś.

MARTINI od wielu lat zachwyca swoją obecnością na największych modowych wydarzeniach. Jakie znaczenie ma dla marki wypuszczenie kreacji? 

Aleksandra Jakubowiak, marketing managerka MARTINI: Projekt z marką JEMIOL to kolejny krok w umacnianiu naszej trwałej więzi ze światem mody. MARTINI kojarzy się z ponadczasowym stylem, a nasza obecność na modowych wydarzeniach stanowi naturalny wyraz tej strategii. Współpraca z Łukaszem nie tylko podkreśla naszą pasję do mody, ale także pokazuje, że jako marka ciągle szukamy sposobów na zaskakiwanie naszych odbiorców. Wypuszczenie sukienki Melissa Red Martini to dla nas wyjątkowy moment, dzięki któremu wszyscy mogą realnie zobaczyć odbicie naszego brandu w świecie fashion i jego uosobienie w określonym elemencie garderoby.

Czerwień to ikoniczny kolor w pełni oddający charakter MARTINI. Czy praca nad sukienką Melissa Red Martini była dla Ciebie zawodowym wyzwaniem?

Łukasz Jemioł, założyciel marki JEMIOL: Myślę, że współtworzenie mody wraz z marką MARTINI zawsze jest przyjemnym zawodowym wyzwaniem. Głównie przez wzgląd na jakość oraz wydźwięk kreacji, pod którymi chcemy się podpisywać. Ponadto głęboka czerwień jest wymagająca. Przy pracy z tym ikonicznym kolorem niezwykłą wagę odgrywa zachowanie odpowiedniego balansu pomiędzy kolorem a formą.

Jak długo trwały pracę nad Melissą Red Martini oraz na jakie tkaniny zdecydowaliście się przy tym projekcie? 

Łukasz Jemioł, założyciel marki JEMIOL: Zawsze najdłuższym okresem przygotowywania finalnej kreacji jest etap tworzenia odpowiedniego projektu. Szczególnie w przypadku sukienki, która od pierwszego spojrzenia zachwycać ma elegancją oraz zmysłowością, doskonale oddającą charakter marki MARTINI. Kluczowa jest dbałość o każdy element. Forma musi pasować do koloru, a kolor nasuwać skojarzenia związane z formą. Przy tak wyjątkowym projekcie niezwykle ważne są tkaniny. Przy Melissie Red Martini zdecydowałem się na acetat przypominający jedwab. Materiał mięsisty, jakościowy i świetnie się układający.

Melissa Red Martini kradnie wszystkie spojrzenia, zachwycając szykownością, doborem tkaniny oraz dbałością o szczegóły. Jak chcielibyście, aby czuły się w niej klientki?

Łukasz Jemioł, założyciel marki JEMIOL: Odpowiedzi na to pytanie zazwyczaj sam szukam w sobie jeszcze przed rozpoczęciem procesu projektowania. Ta chęć stworzenia kreacji, który będzie wyzwalała w klientkach pewne emocje jest często jednym z wyznaczników finalnej wersji. W tym przypadku chciałbym, aby Panie zakładające Melissa Red Martini czuły się wyjątkowo elegancko, szykowanie i z klasą, a zarazem lekko i delikatnie z nutką dekadencji.

MARTINI od lat wspiera rozwój świata mody i jestem przekonany, że szybko nie przestanie. Czy możecie zdradzić, jakie są kolejne modowe plany marki?

Aleksandra Jakubowiak, marketing managerka MARTINI: Świat mody od lat stanowi integralną część DNA marki MARTINI, dlatego z przyjemnością mogę powiedzieć, że mamy w planach wiele ekscytujących projektów na nadchodzące miesiące. Chcemy kontynuować naszą misję wspierania polskich, utalentowanych projektantów i marek modowych, przy jednoczesnym zacieśnianiu relacji między MARTINI a światem mody. Nasza obecność na kluczowych wydarzeniach modowych będzie nadal widoczna, a kolejne projekty, podobnie, jak nasza współpraca z marką JEMIOL, będą symbolem stylu, elegancji i ikoniczności.

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES