Od kilku miesięcy nad Wisłą obserwujemy trend powrotu konsumentów do sklepów stacjonarnych. Klienci coraz chętniej odwiedzają salony, często łącząc tradycyjną formę zakupów z innymi kanałami. Wykorzystuje to Ochnik, który zdecydował o otwarciu w Polsce trzech kolejnych punktów. Obecnie marka jest właścicielem sieci liczącej 126 sklepów stacjonarnych.
Przeczytaj również: Polska marka kosmetyczna buduje fabrykę pod Krakowem
Ochnik – polska marka z wieloletnią tradycją
Ochnik to producent oraz sprzedawca odzieży, który na polskim rynku funkcjonuje od 1989 roku. Jego ponad trzydziestoletnia historia rozpoczęła się od skromnego marzenia założyciela marki, który zapragnął stworzyć dla siebie spersonalizowaną skórzaną kurtkę. Decyzja o uszyciu jednego produktu poskutkowała założeniem rodzinnego biznesu, który przez lata rósł w siłę. Obecnie Ochnik jest jedną z najpopularniejszych marek nad Wisłą.
Co znajduje się w ofercie marki Ochnik? Jej asortyment oparty jest o galanterię i odzież skórzaną, aczkolwiek rozwój polega na wychodzeniu naprzeciw rynkowych potrzeb, z tego powodu do oferty marki dołączono również kolekcje tekstylne obejmujące zarówno okrycia wierzchnie, jak i odzież lekką. Właściciele marki twierdzą, że “Ochnik to doskonała jakość, niepowtarzalne wzornictwo oraz perfekcyjne wykończenie“.
Przeczytaj również: COS z nową lokalizacją w Warszawie. Gdzie otworzył się nowy sklep dla miłośników skandynawskiego minimalizmu?
Nowe salony stacjonarne marki Ochnik. Gdzie są zlokalizowane?
W ostatnim czasie polska marka uruchomiła trzy salony stacjonarne. Pierwszy z nich zlokalizowany jest w Galerii Galena w Jaworznie. To nowoczesny punktu zaprojektowany zgodnie z najnowszymi założeniami marki. Jego powierzchnia to 370 metrów kwadratowych. Drugi punkt sprzedażowy marki uruchomiono w BIG Parku w Ostródzie. Na jego 298 metrach kwadratowych stworzono dwie wyodrębnione strefy. Pierwszą z odzieżą oraz drugą z asortymentem galanteryjno-walizkowym. Trzeci niedawno otworzony sklep stacjonarny marki Ochnik znajduje się w BIG Parku w Gorzowie Wielkopolskim. W jego ofercie klienci znajdą oddzielne przestrzenie na okrycia wierzchnie i odzież, a także galanterię i walizki, które zostały wydzielone na 345 metrach kwadratowych.
Zdjęcie główne: mat. prasowy